ردپـــای خواننده لوس آنجلسی در کاخ جشنواره !!!

به گزارش گروه موسیقی ممتازنیوز:

 همنامی کارگردان «ملبورن» با کلیپ سازی که تازه ترین کلیپ یکی از خوانندگان لوس آنجلسی را کارگردانی کرده است به شدت جالب توجه است. این خواننده و نوازنده متبحر سازهای بادی در عنوان بندی کلیپ جدیدش نام «نیما جاویدی» را به عنوان کارگردان آورده است! با این حال مشخص نیست که آیا این نیما جاویدی همان نیما جاویدی «ملبورن» است یا این فقط یک تشابه اسمی ساده است.

یکی از فیلمهای جشنواره فجر امسال فیلمی است به نام «ملبورن» که به واسطه کپی برداری مستقیم کارگردانش از سبک سینمایی فرهادی  با انتقاد رسانه ها مواجه شد. به گزارش شبکه ایران کارگردان این فیلم جوانی است به نام نیما جاویدی. جاویدی که فعالیت خود را از سینمای کوتاه آغاز کرده پیش از «ملبورن» چند مستند و یکی دو فیلم ویدیویی را هم کارگردانی کرده بود و البته افتخاراتی را هم در حیطه سینمای کوتاه به دست آورده بود.

اما نکته مورد بحث دربارهٔ این کارگردان نه کیفیت «ملبورن» بلکه همنامی او با کلیپ سازی است که تازه ترین کلیپ یکی از خوانندگان لوس آنجلسی به نام ح.ش را کارگردانی کرده است. این خواننده و نوازنده متبحر سازهای بادی در عنوان بندی کلیپ جدیدش نام «نیما جاویدی» را به عنوان کارگردان آورده است! با این حال مشخص نیست که آیا این نیما جاویدی همان نیما جاویدی «ملبورن» است یا این فقط یک تشابه اسمی ساده است.

کارن به تماشای حاصل کار بهزاد نشست

به گزارش شبکه ایران نمایش «متروپل» علاوه بر مخاطبان سینمایی جمعی از چهره های مطرح موسیقی را هم به عنوان تماشاگر با خود داشت. از جمله این چهره ها کارن همایونفر بود که آمده بود ببیند کار همکارش بهزاد عبدی برای ساخت موسیقی این فیلم چطور انجام شده به خصوص که در ابتدا کیمیایی می خواست موسیقی این کار را به کارن بسپارد اما در نهایت این عبدی بود که موسیقی متن این فیلم را نوشت که انصافا هم حاصل کارش عالی شده است.

رضا یزدانی خواننده راک و بابک صحرایی ترانه سرای توانمند موسیقی پاپ دو چهره دیگر از موسیقی بودند که در نمایش «متروپل» حاضر شدند و بعد از نمایش فیلم در گپ و گفتهای مربوط به فیلم شرکت داشتند.

منبع: شبکه ایران


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.