رد اعتراض پرسپولیس، علی دایی و تراکتورسازی

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در خصوص تجدید نظر خواهی باشگاههای پرسپولیس و تراکتورسازی نسبت به آرای صادره کمیته انضباطی، آرای خود را صادر کرد.

به گزارش پایگاه اینترنتی رسمی فدراسیون فوتبال، این آرا به شرح زیر است:
اعتراض تراکتورسازی رد شد
در خصوص درخواست استیناف مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز،کمیته استیناف اعلام می کند که محکومیت باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز به لحاظ فحاشی تماشاگران علیه داور و فدراسیون فوتبال و پرتاب سنگ به کسر یک امتیاز و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی در جریان مسابقه دو تیم تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان از سری مسابقات هفته ۱۳ لیگ برتر فوتبال در تاریخ ۲۶ مهر ۹۲ با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه صادره وارد کند، به عمل نیامده و مستندا به ماده ۱۷ آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض، دادنامه صادره عینا تایید می گردد.
اعتراض پرسپولیس و علی دایی هم رد شد
در خصوص درخواست استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس نسبت به رای کمیته انضباطی، کمیته استیناف اعلام کرد که محکومیت باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به کسر یک امتیاز از مجموع امتیازاتی که کسب کرده است، به لحاظ فحاشی تماشاگران در مسابقه بین دو تیم پرسپولیس و داماش گیلان در مسابقات لیگ برتر در تاریخ ۲۶ مهر ۹۲ و پرداخت مبلغ سه میلیون ریال جریمه نقدی به خاطر یک دقیقه تاخیر در ورود به مسابقه در نیمه دوم مسابقه فوق الذکر، با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه صادره وارد کند به عمل نیامده و مستندا به ماده ۱۷ آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض، دادنامه صادره عینا تایید می گردد. رای صادره قطعی است.
ضمنا در خصوص اعتراض علی دایی نسبت به دادنامه فوق الذکر، به لحاظ محکومیت به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم پرسپولیس در مسابقات رسمی و پرداخت مبلغ ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی از حیث ارتکاب رفتار غیر ورزشی و زننده نسبت به داور و داور چهارم، با توجه به قطعی و غیرقابل تجدید نظر بودن محکومیت اعلام شده، مستندا به ماده ۱۵ آیین نامه انضباطی، قرار رد تجدید نظر خواهی صادر می گردد. رای صادره قطعی است.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.