رد صلاحیت آیت‌الله رفسنجانی ارتباطی به مجمع تشخیص مصلحت نظام ندارد

۰۲خردادماه،

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: رد صلاحیت آیت‌الله رفسنجانی به این معنا نیست که صلاحیت مجمع تشخیص مصلحت نظام را ندارد بلکه صلاحیت وی برای آن‌جا احراز شده است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، “حجت‌الاسلام محمدیان” مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در همایش بیداری اسلامی و افق‌های آینده و انتخابات ۹۲ که صبح امروز در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد در پاسخ به سوالی دربارهٔ رد صلاحیت آیت‌الله رفسنجانی اظهار داشت: اولا کسی رد صلاحیت نشده بلکه احراز صلاحیت بوده است.

وی ادامه داد: هر فردی که با آیت‌الله رفسنجانی دیداری داشته باشد کاملا احساس می‌کند که توانایی وی از نظر جسمی کم شده است و هر فردی که می‌خواهد در سطح مدیریت کلان فعالیت کند باید از نظر فکری از وضعیت متعارفی برخوردار باشد.

حجت‌الاسلام محمدیان تصریح کرد: اما این مسئله به این معنا نیست که صلاحیت مجمع تشخیص مصلحت نظام را ندارد بلکه وی مسئول مجمع تشخیص است و کاملا صلاحیت وی برای آن‌جا احراز شده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پاسخ به سوالی مبنی براینکه پاره‌ای از خبرها حاکی از این است که می‌خواهند برای مشایی حکم حکومتی بگیرند گفت: بنده اطلاعی ندارم و هنوز هم حرکت خاصی از رئیس‌جمهور ندیدیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.