رد صلاحیت‌شدگان با پذیرش قاعدهٔ بازی و تمکین به قانون “حماسه سیاسی” را رقم بزنند

۳۱اردیبهشت،

دبیرکل جبهه پیشگامان خدمت، دغدغه اصلی “منوچهر متکی” حضور پررنگ و با نشاط اصولگرایان در انتخابات خواند و گفت: آن دسته از داوطلبانی که رد صلاحیت شدند با پذیرش قاعدهٔ بازی، کناره‌گیری آرام و تمکین به قانون، حماسه سیاسی را رقم بزنند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، “مسعود جورابلو” در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی مبنی بر کناره‌گیری متکی به نفع کاندیدای دیگر اظهار داشت: بحث کناره‌گیری “متکی” تصمیمی است که باید خودش اتخاذ کند و فکر می‌کنم تا ساعت‌های آینده که آرایش سیاسی بعد از اعلام نظر شورای نگهبان مشخص شود ماندن یا کناره‌گیری وی در صحنه به طور کامل معلوم می‌شود.

دبیر کل جبهه پیشگامان خدمت بیان کرد: موضع جبهه پیشگامان حمایت قطعی از برنامه‌های منوچهر متکی به واسطه ظرفیتی است که وی دارد است.

وی در پاسخ به سؤال باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه اگر متکی از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری کناره‌گیری کند به نفع چه گزینه انتخاباتی انصراف می‌دهد، بیان کرد: اگر وی تصمیمی برای انصراف از نامزدی در انتخابات بگیرد به طور قطع در جهت وحدت اصولگرایان و به نفع یک کاندیدای اصولگرا کنار می‌رود.

این فعال سیاسی در پاسخ به اینکه در صورت کناره‌گیری منوچهر متکی از انتخابات، گزینه بعدی جبهه پیشگامان خدمت چه کسی است، عنوان کرد: گزینه بعدی ما بعد از تصمیم متکی مشخص می‌شود.

وی در ادامه افزود: دغدغه اصلی متکی این است که اصولگرایان حضور پررنگ و با نشاط در انتخابات داشته باشند.

جورابلو در پاسخ به اینکه ارزیابی شما از احراز صلاحیت و عدم احراز صلاحیت کاندیداها توسط شورای نگهبان چیست، اظهار داشت: شورای نگهبان باید به گزینه‌های محدودی می‌رسید و پیشنهاد‌ام به آن‌هایی که تایید صلاحیت شده‌اند این است که با حضور و نقش‌آفرینی‌شان به حماسه سیاسی کمک کنند و آن دسته از داوطلبانی که رد صلاحیت شدند با پذیرش قاعده بازی، کناره‌گیری آرام و تمکین به قانون، حماسه سیاسی را رقم بزنند.

وی افزود: نباید نقش رد صلاحیت‌شدگان انتخابات را که در این حماسه سیاسی به نوعی کمک‌کننده می باشند کتمان کنیم، لذا آن‌ها به سهم خود نقش مؤثر و مهمی را به واسطه حضورشان ایفا کردند.

دبیر کل جبهه پیشگامان خدمت در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه اگر هاشمی رد صلاحیت شود گزینه اصلاح‌طلبان چه کسی است، خاطرنشان کرد: پیش از این هاشمی اعلام کرده که گزینه مورد نظرش روحانی است، اما تا آخر هفته و بعد از اعلام نظر شورای نگهبان، فضای بی ثبات سیاسی را در پیش داریم و از شنبه رقابت‌ها به صورت جدی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.