رد پای موساد و سازمانهای جاسوسی غرب در انفجار دمشق

نویسنده و تحلیلگر سیاسی سوری گفت: سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) و تشکیلات جاسوسی غربی عامل انفجار ساختمان امنیت ملی در دمشق هستند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه خبری العالم، محمد نصور کشورهای غربی به ویژه آمریکا را به تلاش برای جلوگیری از حل بحران سوریه و بحرانی کردن وضعیت این کشور متهم کرد.
    
این تحلیلگر سوری با اشاره به این که حمله تروریستی به ساختمان امنیت ملی با هماهنگی و برنامه ریزی بیگانگان انجام شد، از کشورهای غربی به خاطر محکوم نکردن این اقدام تروریستی انتقاد کرد.
 
نصور افزود: شورای امنیت شریک مواضع برخی کشورهایی است که برای پیچیده کردن بحران سوریه و مانع تراشی در مسیر حل این بحران از طریق گفت وگوی ملی می کوشند.
 
وی ادامه داد: هر بار سوریه خواست بحران را حل کند، شورای امنیت به سمتی دیگر رفت و به هدف فشار بر سوریه، طرح های انگلیس و آمریکا را مطرح کرد.
   
نصور با تقدیر از موضع روسیه، چین و ایران در حمایت از ملت سوریه، طرح کوفی عنان نماینده سازمان ملل در امور سوریه، و تلاش برخی طرفها برای حل سیاسی و دیپلماتیک بحران کشورش گفت: شورای امنیت، ملت سوریه و ارتش مدافع ملت را با باندهای مسلح  مزدور و حامیانشان یکی می داند.
 
وی قطر، عربستان و ترکیه را از عوامل اقدام های خشونت بار افراد مسلح در سوریه برشمرد و هشدار داد که آنان قبل از همه از تروریسم زیان خواهند دید.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.