رزمایش نیروی زمینی ارتش در خوزستان تا پایان امروز ادامه دارد

۱۴م آذر ،

رزمایش نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با نام «عاشورا» و رمز یا حسین(ع) از روز قبل و با فرمان فرمانده نیروی زمینی ارتش در خوزستان آغاز شد و تا پایان امروز ادامه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آغاز این رزمایش، با اشاره به اینکه این رزمایش نوعی حرکت نوین در رسته‌های نظامی است، گفت: اجرای این رزمایش فضایی تازه پیش روی نیروهای زرهی ایجاد می‌کند.

وی افزود: به تازگی تهدیدات تازهی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته می‌شود که اکنون باید در نبردهای ناهم‌طراز که جنگ پیاده است به مقابله با این تهدیدات پرداخته شود. با توجه به تدبیر فرمانده معظم کل قوا، یگان‌های زرهی رشد قابل توجهی داشته که مدیون دیده‌بانی مقام عظمای ولایت است.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ سیدعلی مهرابی سخنگوی رزمایش عاشورا نیز گفت: در این رزمایش که با فرمان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شده است، یگان‌های شرکت کننده، توانمندی‌های عملیاتی خود را به نمایش می‌گذارند.

وی افزود: در این رزمایش تخصصی که به مدت دو روز با شرکت یگان‌های زرهی و پهپاد انجام می‌شود، آخرین فناوری رزمی در میدان عملیاتی رزمایش به کار گرفته خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.