رزیتا غفاری : “چراغ خانه” از سبک زندگی می گوید

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز

رزیتا غفاری از حضور خود در یک برنامه ترکیبی نمایشی و عروسکی خبر داد و بیان کرد که ضبط و تولید این برنامه که همه سنین را در برمی گیرد تا ۲ الی ۳ ماه دیگر آغاز خواهد شد. رزیتا غفاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه ای عروسکی که قرار است این هفته پیش تولید آن در شبکه دوم کلید بخورد، گفت: این کار عروسکی فعلا «چراغ خانه» نام دارد و کارگردانی آن بر عهده پرویز شیخ طادی است.رزیتا غفاری

وی ادامه داد: این برنامه که به صورت ترکیبی و نمایشی است برای همه سنین از ۸ سال گرفته تا ۸۰ سال مناسب است و قرار است در ۵۲ قسمت تولید شود.

غفاری با اشاره به اینکه فعلا به عنوان یکی از طراحان عروسک های این کار به فعالیت مشغول است، عنوان کرد: این یک برنامه متفاوت است که ۳۰ شخصیت عروسکی دارد که با تکنیک های جدید و متفاوتی ساخته می شوند و در همه سنینی هستند. ما در حال حاضر طراحی و تولید این عروسک ها را در دست داریم و این هفته پیش تولید این مجموعه آغاز خواهد شد.

این بازیگر تلویزیون و تئاتر در پایان با اشاره به موضوع مجموعه «چراغ خانه» بیان کرد: این مجموعه درباره یک خانواده است و من خانم خانواده هستم. «چراغ خانه» مجموعه ای در فضای طنز است که قرار است به سبک زندگی بپردازد و در هر قسمت یک داستان مجزا و یکی از مسایل اجتماعی را با این زبان طنز بیان می کند.

.:: شهر بازیگران | اخبار ::.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.