رساله آیت‌الله جوادی آملی در راه است

۲۳اردیبهشت،

مصطفی امرائی، مدیر نشر بین‌المللی اسراء در گفت‌وگو با فارس بیان داشت: رساله «آیت‌الله جوادی آملی» به زودی از سوی این انتشار یافتنات منتشر و روانه بازار نشر می‌شود. وی اضافه کرد: نشر بین‌المللی اسراء تلاش دارد تا علی رغم مشکلات نشر و خرید مواد اولیه برای چاپ کتب، این اثر را نیز با کمترین هزینه به مخاطبان ارائه کند. امرائی ادامه داد: هنوز تعداد تیراژ این رساله مشخص نشده است اما در صورت مشخص شدن به اطلاع همه اهالی رسانه‌ خواهد رسید.

خبر دیگر اینکه مسوول اطلاع‌رسانی نشر اسراء قم از فروش ۳۰ هزار نسخه کتاب «مفاتیح الحیاه»اثر آیت‌الله جوادی آملی در بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد. مهدی حسین‌تبار در گفت وگو با ایبنا، بیان کرد: در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب با وجود افزایش بهای مکتوبات، همواره علاقه‌مندان کتاب برای خرید این کالای فرهنگی اقدام کردند. وی ادامه داد: در این نمایشگاه کتاب‌های «زن در آینه جمال، رازهای نماز، حکمت عبادات، عرفان عملی انسان از آغاز تا انجام» با استقبال کم‌نظیر بازدیدکنندگان روبه‌رو شدند و دوره چاپ این آثار در همان روزهای برپایی نمایشگاه کتاب تهران به پایان رسید.

مسوول اطلاع‌رسانی نشر اسراء قم گفت: همچنین مخاطبان این نشر از تفاسیر دوره‌ای تسنیم و موضوعی و شرح جامع کبیره موسوم به ادب ثنای مقربان به خوبی استقبال کردند و اکنون این آثار آماده چاپ مجددند.

وی دربارهٔ برنامه‌های این انتشار یافتنات برای حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عنوان کرد: در نظر داریم در سال آینده غرفه پاسخگویی به سوالات فقهی و دین‌پژوهی نشر اسراء را در محیط نمایشگاه کتاب برپا کنیم.

حسین‌تبار افزود: همچنین تولید و عرضه کتاب‌های فصول الحَکم، شرح نهج‌البلاغه و رساله آیت‌الله جوادی آملی در نمایشگاه کتاب آینده، از دیگر برنامه‌های انتشار یافتنات اسراء به شمار می‌آید.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. فردوس:

    باسلام. خییلی خوب میشه اگه چاب بشه. مخصوصا بنده که از فضل پروردگار و عنایت اهل بیت علیهم السلام شیعه شدم مرجع تقلیدم آقای جوادی آملی هستند. خیلی به رساله ایشون نیاز دارم. تروحدا خبرم کنید هروقت که چاب شد.
    با تشکر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.