رسانه‌ای شدن اسامی کاندیداهای پیروان به منزله معرفی آنها به “جامعتین” است

۰۷م اسفند ،

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه جبهه پیروان از طریق یک مکانیزم و در تعامل با اصولگرایان همسو کاندیدای نهایی را معرفی خواهد کرد، گفت:‌ رسانه‌ای شدن اسامی کاندیداهای پیروان به منزله معرفی آنها به “جامعتین”است.

سیدکمال سجادی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ دربارهٔ فعالیت‌های انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری بعد از معرفی سه کاندیدای پیشنهادی اظهار داشت: ‌جبهه پیروان فعالیت‌های خود را تا رسیدن به یک کاندیدای واحد پیگیری می‌کند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری گفت:‌ جبهه پیروان از طریق یک مکانیزم و در تعامل با اصولگرایان همسو کاندیدای نهایی را معرفی خواهد کرد.

وی در ادامه رسانه‌ای شدن اسامی گزینه‌های پیشنهادی پیروان را به منزله معرفی آنها به “جامعتین”‌دانست و عنوان کرد: برای آگاهی از نظرات اعضای جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم جلساتی در حضور آنها خواهیم داشت.

سجادی دربارهٔ “مصطفی پورمحمدی”، معاون سیاسی جامعه روحانیت مبارز،‌ که به عنوان یکی از کاندیداهای احتمالی ریاست‌جمهوری مطرح می باشند، گفت:‌ پورمحمدی از مجموعه اصولگرایی است و می‌تواند همراه با کاندیداهای پیروان مجموعه کاندیداهای ۷ الی ۸ نفره اصولگرایان را تشکیل دهد.

وی در این باره تاکید کرد: سه کاندیدای جبهه پیروان و سایر کاندیداهای اصولگرا می توانند در قالب یک مجموعه تجمیع کنند تا براساس مکانیزمی که مورد قبول همه است از تکثر کاندیداها به یک کاندیدای واحد برسیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.