رسانه‌های داخلی، پای علم اسرائیل سینه نزنند

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

کد خبر : ۱۶۷۵۳۹

رسانه‌های داخلی، پای علم اسرائیل سینه نزنند

امام جمعه‌ اصفهان:

رسانه‌های داخلی، پای علم اسرائیل سینه نزنند

خبرگزاری ایمنا: امام جمعه‌ اصفهان با اشاره به حادثه تلخ اسیدپاشی، تأکید کرد که بعضی رسانه‌های داخلی با تکرار حرف‌های بی‌بی‌سی، پای علم اسرائیل غاصب سینه می‌زنند.

جمعه ۹ آبان – ۱۵:۴۳

به گزارش ایمنا، آیت‌الله سیدیوسف طباطبائی‌نژاد در خطبه‌های این هفته‌ نمازجمعه‌ اصفهان در مسجد امام (ره) ضمن دعوت خود و تمامی نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و ترک معاصی، ایام عزاداری سالار و سرور شهیدان امام حسین (ع) را تسلیت گفت و اظهار داشت: بایستی به جهانیان بفهمانیم که ما پای علم چه کسی سینه می‌زنیم، باید بدانند ما پیروان آن بزرگواری هستیم که هیچ‌گاه زیر بار ذلت نرفت.
آیت‌الله طباطبائی‌نژاد از مردم مؤمن اصفهان به‌واسطه برپائی عزاداری‌های ارزشمند، تشکر به‌عمل آورد و تصریح کرد: لازم است که مراسم عاشورای حسینی را هر سال بهتر از سال قبل برگزار کنیم ضمن این‌که تنها نباید به سینه‌زنی و گریه اکتفا کرد بلکه افزایش معرفت حسینی نیز ضرورت دارد تا فرزندانمان متوجه شوند علت به شهادت رسیدن امام حسین (ع) چه بود.
نماینده‌ ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با تأکید بر این‌که در هفته امر به معروف و نهی از منکر قرار گرفته‌ایم، خاطرنشان ساخت: جامعه از بین خواهد رفت اگر امر به معروف و نهی از منکر وجود نداشته باشد. اگر هر کس، هر خطایی دلش خواست مرتکب شود و دیگران با او با بی‌تفاوتی برخورد کنند، جامعه دیگر مستقر نخواهد شد.
آیت‌الله طباطبائی‌نژاد در ادامه به فلسفه قیام عاشورا پرداخت و چنین ابراز کرد: دلیل قیام امام حسین (ع)، برپا داشتن همین امر به معروف و نهی از منکر بود، سیدالشهدا (ع) طی بیاناتی گهربار فرموده‌اند که مگر نمی‌بینید که به حق عمل نمی‌شود و عمل به باطل در سرلوحه کارها قرار گرفته است؟
خطیب جمعه اصفهان هم‌چنین افزود: انقلاب اسلامی ایران نیز به‌خاطر امر به معروف و نهی از منکر بود که به منصه ظهور رسید، در احادیث آمده است که تمامی اعمال نیک حتی جهاد در راه کسب رضای الهی، در مقایسه با امر به معروف و نهی از منکر، مثل قطره‌ای در برابر دریا هستند.
آیت‌الله طباطبائی‌نژاد طی دومین خطبه نمازجمعه امروز اصفهان به مناسبت‌های پیش رو نیز پرداخت و گفت: روز سیزدهم آبان‌ماه سال جاری مصادف شده با عاشورای حسینی که همه انقلاب ما از عاشوراست. می‌دانید که نخستین حادثه مهمی که در این روز به وقوع پیوست، تبعید تاریخی حضرت امام (ره) به‌واسطه اعتراض ایشان به تصویب قانون ننگین کاپیتولاسیون بود.
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، شهادت عده‌ای از دانش‌آموزان و دانشجویان در سیزدهم آبان را دیگر مناسبت بااهمیت این روز عنوان و اضافه کرد: در ۱۳ آبان، دانش‌آموزان و دانشجویان تظاهرکننده علیه رژیم منحوس طاغوت به خاک و خون کشیده شدند که به‌همین علت است که این روز را روز دانش‌آموز نامیده‌اند. ۱۳ آبان، سالگرد تسخیر لانه جاسوسی هم هست که حضرت امام (ره) این واقعه را انقلاب دوم خطاب کردند.
آیت‌الله طباطبائی‌نژاد در خاتمه این بخش از اظهارات خود، یادآور شد: چنان‌که قادر نباشیم انقلاب اسلامی را جلو ببریم یا خدای نکرده نخواهیم این انقلاب عزیز را حفظ کنیم، قطعاً به خون‌های پاک این دانش‌آموزان و دانشجویان شهید خیانت کرده‌ایم.
امام جمعه اصفهان طی بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه امروز‌ به حوادث تلخی که اخیراً در اصفهان به وقوع پیوستند پرداخت و گفت: اسیدپاشی در استان اصفهان را به حساب بی‌حجابی گذاشتند و سعی کردند امر به معروف و نهی از منکر را خدشه‌دار کنند درحالی‌که این دو هیچ ربطی به‌هم ندارند زیرا اسیدپاشی یک کار جنایتکارانه است و کسی که به چنین کاری دست زده، هیچ بویی از اسلام و مسلمانی نبرده است.
آیت‌الله طباطبائی‌نژاد، بی‌بی‌سی را از جمله رسانه‌هایی که دست به چنین عمل خائنانه‌ای زدند، معرفی کرد و افزود: متأسفانه برخی روزنامه‌نگاران که نان اسلام را می‌خورند ولی حرف دشمن را می‌زنند، این ادعا را نشر دادند. آنانی که با کانال‌های خارجی مرتبطند، در ظلمت زندگی می‌کنند و به گزاف خود را روشنفکر می‌خوانند. امر به معروف و نهی از منکر جزء ضروریات دین است و اگر کسی قبولش نداشته باشد، از زمره کافران خواهد بود.
نماینده‌ ولی فقیه در استان اصفهان، متذکر شد: بعضی با تکرار حرف‌های بی‌بی‌سی درواقع پای علم اسرائیل غاصب سینه می‌زنند، از دستگاه قضایی می‌خواهیم با روزنامه‌هایی که مطالبشان را از رسانه‌های دشمن می‌گیرند، برخورد و ایشان را محاکمه کند. مسلمان تنها زمانی حرفی را می‌زند که بتواند به کمک سند و مدرک، جوابگوی خدا و خلق خدا باشد.
آیت‌الله طباطبائی‌نژاد با تأکید بر این‌که آمران به معروف و ناهیان از منکر کارشان را برمبنای روایات پیامبر اسلام (ص) خوب بلدند، اظهار داشت: آمران به معروف و ناهیان از منکر با زبان خوش و بدون چشم‌داشت به ادای این فریضه بزرگ مشغول هستند. فرد اسیدپاش جزء ایشان نیست و صددرصد اصفهانی اصیل هم نیست و بر تمام مردم واجب است اگر از محل اختفای این شخص اطلاعی دارند، او را معرفی کنند تا به کیفر برسد.

Share/Save/Bookmark

– .

خبرگزاری ایمنا – آخرین عناوین سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.