رسانه‌ها انفعال رژیم صهیونیستی در پیشنهاد آتش بس را نمایان کنند

۰۷م آذر ،

یک کارشناس رسانه‌های بین الملل گفت: رسانه‌های ما باید سانسور خبری رسانه‌های غرب را شکسته و ابعاد مختلف قدرت نمایی حماس در غزه و انفعال رژیم جعلی صهیونیستی در پیشنهاد آتش بس را نمایان کنند.

محمدرضا مانی‌فر در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تجاوز رژیم جعلی صهیونیستی به نوار غزه گفت: حملات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه همچون اقدامات وحشیانه پیشین این رژیم جعلی به ویژه در جنگ ۲۲ روزه با پوشش جانب دارانه رسانه‌های خبری آمریکا و غرب روبه‌رو شد.

وی ادامه داد: حمایت رسانه‌های خبری غرب از این حملات وحشیانه عجیب نیست چرا که منافع خبری حاکمیت این کشورها پیوند ناگسستنی با لابی صهیونیسم داشته بنابراین جانب داری از رژیم اشغالگر صهیونیستی در این کشورها به طور چشمگیری مطرح می‌شود.

مانی‌فر افزود: آمریکا و غرب که حامی رژیم غاصب صهیونیستی می باشند هرگز  پیش بینی نمی‌کردند موشک‌های مقاومت نیز هم‌زمان با حملات رژیم غاصب صهیونیستی به سرزمین‌های اشغالی شلیک شوند و امنیت تل آویو را مخدوش کنند.

وی تصریح کرد: رسانه‌های غرب تلاش می‌کنند رژیم اشغالگر صهیونیستی را که آغازگر تجاوز بوده به عنوان حامی صلح و پیشنهاد دهنده آتش بس به افکار عمومی معرفی کنند.

مانی فر اظهار داشت: آنچه امروزه در غزه رخ می‌دهد جنگی نیابتی میان طرفداران و مخالفان مقاومت در منطقه بوده از این رو نقش چشمگیر جمهوری اسلامی ایران و حمایت همه جانبه آمریکا از این رژیم اشغالگر  نباید از نگاه تیزبین رسانه‌ها دور بماند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های منطقه‌ای و برون مرزی باید به حملات و آنچه که در سرزمین‌های اشغالی رخ می‌دهد توجه ویژه‌ای داشته باشند، تصریح کرد: رسانه‌های ما باید سانسور خبری رسانه‌های غرب را شکسته و ابعاد مختلف قدرت نمایی حماس در غزه و انفعال رژیم جعلی صهیونیستی در پیشنهاد آتش بس را نمایان کنند.

مانی‌فر افزود:  آنچه اکنون در غزه رخ می‌دهد می‌تواند کلید طلایی حل بحران سوریه، بحرین و دیگر معادلات منطقه‌ای و جهانی باشد و  رسانه‌های ما باید به درستی از این فرصت استفاده کرده و موقعیت راهبردی جمهوری اسلامی ایران در حل معادلات جهانی را پررنگ‌تر نشان دهند.

این کارشناس رسانه های بین الملل در پایان یادآور شد: اگر اتفاقات اخیر در منطقه با پوشش مناسب رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران همراه شود، می‌تواند کلیدی برای حل دیگر بحران‌های منطقه‌ای باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.