رسانه‌ها در مورد افراد منشوری گمانه‌زنی نکرده و با آبروی آنها بازی نکنند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد هادی آیت الهی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال که به منظور همراهی تیم فوتبال زیر ۲۲ سال کشورمان به مالاکا مالزی رفته است، امروز شنبه پس از حضور در هتل محل اقامت بازیکنان حضور یافت و پس از استراحتی کوتاه در تمرینات شاگردان منصوریان حاضر شد.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در خصوص نتایج کسب شده توسط تیم ۲۲ سال کشورمان گفت: کویت، بحرین و قطر در رده‌های مختلف تیم‌های ملی از جمله بزرگسالان و تیم‌های پایه همیشه حریفان خوبی برای ما بوده‌اند. نتایج به دست آمده در سه بازی اخیر با توجه به نتایج سایر تیم‌ها در این گروه نشان از این دارد که بازیکنان تیم ایران انسجام بسیار خوبی داشته و به دقت خواسته‌های کادر فنی را در زمین مسابقه پیاده کرده‌اند. نتایج تیم فوتبال زیر ۲۲ سال ایران نشان دهنده وحدت و یکپارچگی بازیکنان و کادر فنی است.

آیت الهی که با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو می‌کرد در خصوص انتشار فهرست افراد ممنوع الفعالیت در فوتبال ایران گفت: همانطور که بارها گفته‌ام رسانه‌ها نباید از گمانه‌زنی و استفاده از اسامی اختصاری برای معرفی و یا اشاره برخی از افراد استفاده کنند، چرا که با استفاده از اسامی اختصاری، بسیاری از افراد نام‌شان به میان می‌آید که شاید در فهرست مربوطه حضور نداشته باشند.

وی در ادامه افزود: به عنوان مثال اخیرا به فردی با عنوان (ر-خ) اشاره کردند که از اصحاب رسانه است در حالی که بهتر است بگوییم (م.ر-خ) است. رسانه‌ها به اشتباه این اسم اختصاری را اعلام کرده‌اند که با ادامه این رویه تنها آبروی افراد است که به خطر می‌افتد، از آنها می‌خواهم که از انتشار این گونه موارد خودداری کنند.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان را مطلوب خواند و گفت: فدراسیون تمام سرمایه گذاری خود را باید روی این تیم معطوف کند، چرا که در صورت صعود تیم ملی به جام جهانی این تیم بهترین پشتوانه برای فوتبال ایران در جام جهانی برزیل است و فدراسیون باید تمام تلاش خود را برای حمایت از بازیکنان تیم ملی انجام دهد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.