رسانه تحلیلی خبری دانشجویان پیرو خط امام رونمایی می‌شود

۲۷فروردین۱۳،

دبیر سابق تشکیلات دفتر تحکیم وحدت گفت: پایگاه اینترنتی «مبارزه» به عنوان «رسانه تحلیلی خبری دانشجویان پیرو خط امام(ره)» رونمایی می‌شود.

مهدی امیریان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با اعلام این خبر اظهار کرد: پایگاه اینترنتی «مبارزه» به عنوان «رسانه تحلیلی خبری دانشجویان پیرو خط امام» در نشست خبری با حضور مدیرمسئول و نمایندگان شورای سیاستگذاری روز شنبه ۳۱ فروردین رونمایی می‌شود.

دبیر سابق تشکیلات دفتر تحکیم وحدت با اشاره به حضور جمعی از فعالان سابق انجمن های اسلامی در این رسانه گفت: سوابق تشکیلاتی ما را به این نتیجه رساند که یک رسانه مستقل و تحلیلی باید ساختار منظم تشکیلاتی داشته باشد و لذا شورای سیاستگذاری و سردبیری بر عملکرد این پایگاه اینترنتی رصد خواهند کرد.

عضو شورای سیاست‌گذاری پایگاه اینترنتی «مبارزه» با اشاره به این که پایگاه اینترنتی «مبارزه» از روز دوشنبه فعالیت آزمایشی خود را روی نشانی Mobareze.ir آغاز کرده، افزود: راه‌اندازی پایگاه اینترنتی «مبارزه» بهانه‌ای است برای تبیین اندیشه گروهی از دانشجویان و دانش آموختگان خط امامی که می‌کوشند خود را در میانه دوقطبی کاذب اصلاح طلب و اصولگرا تعریف و به عموم دانشجویان و مردم بشناسانند.

وی در پایان افزود: عنوان پایگاه اینترنتی برگرفته از پیام حضرت امام(ره) به مناسبت پایان جنگ و آغاز جنگ فقر و غناست و تلاش داریم بگوییم تا مبارزه هست ما هستیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.