رسانه ملی با سریال های ماه رمضان اوج می گیرد

استفاده از مشورت کارشناسان متفاوت رسانه در موضوعات علمی و معنوی باعث پیشرفت و موفقیت برنامه ها و مجموعه ها است.

رجبعلی مقیسه کارشناس مذهبی رسانه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: فیلم سازان برای هماهنگ کردم موضوعات سریال های خود در ماه مبارک رمضان و اثر بخشی کار هنری خود ایمان به احکام اسلامی داشته باشند تا مخاطبان را به سمت علم و معرفت سوق دهند و جذابیت کار زمانی حاصل می شود که ایمان حقیقی و قلبی است.

وی افزود: برنامه ها و سریال های تلویزیونی زمانی می‌توانند از لحاظ علمی و معنوی مفید باشند که از مشورت کارشناسان استفاده شود زیرا آثار متفاوت هستند و نباید فقط برای سرگرمی مخاطب ساخته شود، در غیر این صورت با بازتاب کمی مواجه می شوند که انتظارات مخاطبان را برآورده نمی‌کنند.

مقیسه با تحسین رسانه در پخش برنامه های معنوی گفت: در صورتی می‌توان بعد ایمان در برنامه ها و مجموعه ها را افزایش داد که موضوعات مختلف تکمیل کننده هم باشند نه در تضاد یکدیگر، زیرا برخی مجموعه ها با ایجاد تحولات تازه می‌توانند باعث تغییر افراد شوند در غیر این صورت باعث تخریب سریال ها و دوری مخاطب از رسانه است.

وی اضافه کرد: رسانه ملی در پخش برنامه های قرآنی، زندگی ائمه و علما پیشرفت زیادی کرده است، همچنین شبکه قرآن با استفاده از نظرات تفسیرگران قرآنی رشد بالنده ای داشته است که ما آن را مرهون زحمات مسئولان و کارشناسان می‌دانیم.

مقیسه در پایان گفت: برای ارتقا رشد دینی جوانان به خصوص در ماه مبارک رمضان علاوه بر کارهای نمایشی و نظری از موضوعات هنری جذاب برای شاد شدن برنامه ها استفاده کرد که می‌توان در این امر از کارشناسان مختلف مذهبی بهره برد./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.