رسانه ملی تبلیغات غرب علیه کشور را تضعیف کرد

۲۲خردادماه،

رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: امسال کیفیت برنامه‌های انتخاباتی رسانه ملی توانست تاثیر تبلیغات غربی علیه جمهوری اسلامی ایران را تا حدود زیادی تضعیف کند.

رضا روستاآزاد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ نقش رسانه ملی در برگزاری برنامه‌های مختلف انتخاباتی اظهار داشت: امسال کیفیت و کمیت برنامه‌های تلویزیونی، رادیویی در جذب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بسیار موثر و غیر قابل انکار بود.

وی با اشاره با ابتکارات رسانه ملی در تنوع برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی تصریح کرد: در این روزهای اخیر از مشارکت مردم در نظرسنجی‌های انتخاباتی برای تعیین شخص اصلح در قوه مجریه می‌توان به تاثیر مثبت برنامه‌های رسانه‌ ملی پی برد.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف بیان داشت: کیفیت برنامه‌های انتخاباتی رسانه ملی توانست تاثیر تبلیغات غربی علیه ایران را تا حدود  زیادی تضعیف کند و البته چه بهتر است که در موضوعات مختلف اجتماعی و سیاسی، رسانه ملی، اقدام به ایجاد اتاق فکرهایی کند تا از این طریق با بررسی موضوعات مختلف در ارتقا و اعتلای جامعه موثر واقع باشیم.

روستاآزاد در پایان به مقایسه تبلیغات خیابانی و رسانه‌ای در انتخابات ریاست‌جمهوری پرداخت و خاطر نشان کرد: تبلیغات خیابانی بیشتر برای ایجاد فضای شور و نشاط در جامعه موثر است و نه انتخاب شخص اصلح، در مقابل، تبلیغات رسانه‌ای به مردم برای انتخاب شخص اصلح شعور و آگاهی می‌دهد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.