رسانه ملی از سایت هائی که فیلم پخش می کنند شکایتی ندارد

سید تقی سهرابی، مدیر کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما در رابطه با خبری که مبنی بر شکایت معاونت حقوقی سازمان صدا و سیما از ۱۸سایت منتشر کننده صوت یا تصویر در برخی رسانه‌ها منتشر شده به خبرنگار مهر گفت: سازمان صدا و سیما در هشت سال گذشته حتی یک شکایت از فرد حقوقی و حقیقی نداشته است. این سازمان به وظایف خود در چارچوب‌های مشخص عمل می‌کند و این موضوع آنقدر مهم ارزیابی نشده که موجب واکنشی از سوی رسانه ملی شود.

وی با تاکید مجدد بر اینکه قانون تولید و پخش برنامه‌های رسانه‌ای را به رسانه ملی واگذار کرده است، تصریح کرد: بی‌شک اگر تخلفی ادر این زمینه صورت بگیرد نیز قانون با آن برخورد می‌کند و نیازی به شکایت صدا و سیما نیست. چرا که چنین موضوعاتی به قانون برمی‌گردد و اگر خلافی نقض قانون صورت بگیرد قطعا قوه قضاییه با آن برخورد خواهد کرد.

سهرابی همچنین درباره تاسیس شبکه اینترنتی تلویزیونی جبهه پایداری اظهار کرد: صدا و سیما برای این امر مجوزی صادر نکرده است و با این حال اگر این حرکت خلاف قانون ارزیابی شود، این قوه قضاییه است که واکنش نشان می‌دهد.

مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما یادآور شد: اصلا در معاونت‌های سازمان بخشی به نام معاونت حقوقی وجود ندارد که سایت‌ها به آن پرداخته‌اند.

هفته گذشته برخی رسانه‌ها خبری منتشر کردند که معاونت حقوقی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از ۱۸سایت منتشر کننده صوت یا تصویر شکایت کرده است که به واسطه این گفتگو تکذیب می‌شود.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.