رسانه ملی تفکرات جناحی را از خود دور کند

به گزارش شبکه ایران سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مجلس و نایب رییس شورای نظارت بر صداوسیما در گفتگو با صراط در واکنش به برکناری علی اصغر پورمحمدی از شبکه ۳ گفت: اکنون فصل این جابجایی نبود و این حرکت برخلاف نظرات آقای ضرغامی اعمال شده چرا که وی بر تثبیت مدیریت ها نظر دارد. آقای پورمحمدی ۱۰ سال مدیر شبکه سه بوده و قوام و رشد این شبکه به دست او انجام شده است. پورمحمدی در بحث رسانه و شناخت مسایل مربوط به آن انسان ورزیده و مورد احترام عموم هنرمندان است.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو، زمان این برکناری را صحیح ندانست و ضمن بیان اینکه توقع ارتقای آقای پورمحمدی را داشتیم، یادآور شد: ما نمی توانیم به صرف اینکه کسی با ما سازگاری ندارد او را از گردنه حذف کنیم. رسانه، رسانه ی ملی است.
عضو شاخص شورای نظارت بر صداوسیما با اشاره به معاون سیمای رسانه ملی وی را تصمیم گیر این ماجرا نامید و افزود: دارابی از جهت سیاسی منتسب به جریان سیاسی اقلیت در اصولگرایان است(جمعیت ایثارگران) اما از رسانه ی ملی انتظار می رود شائبه ی تفکرات جناحی را از خود دور کند در حالی که در دعوت از میهمانان، کارشناسان، جهت گیریهای صورت گرفته و مجری هایی که حضور دارند این عملکرد جناحی تایید می شود.
وی رسانه ی ملی را برای همه ی مردم با هر نوع فکر و دیدگاه دانست و ادامه داد: اگر آقای پورمحمدی را از لحاظ سلیقه قبول نداریم اما به جهت کار و سابقه که قابل قبول می باشد و مهم هم کار است. نباید فردی را به خاطر اینکه خوشمان نمی آید حذف کنیم تا نفسمان به اصطلاح خوشحال شود.
شجاعی کیاسری در پاسخ به خبرنگار صراط مبنی بر انتقاداتی که به برخی عملکردهای صداوسیما مطرح می شود گفت: در صداوسیما لیست سیاه درست کرده اند و به برخی اجازه ی حضور داده نمی شود. به جهت همین نگاه سلیقه ای و جریانی و شخصی، بسیاری را از حضور در عرصه رسانه ملی محروم کرده اند. اینکه از هرکسی خوششان نمی آید او را کنار می گذارند، خسارتش به رسانه و مردم برمی گردد نه آقای ضرغامی و دیگری.
عضو شورای نظارت برصداوسیما افزود: در کمیسیون شورای نظارت پیرامون این قبیل مسایل دیدگاههای خود را مطرح کرده ایم و در این هفته نیز جلسه ای داریم که انشاءالله با حضور سایر اعضا پیرامون مسایل اخیر نیز صحبت خواهیم کرد.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی همچنین اظهارات پورمحمدی مبنی بر رهاکردن تلویزیون توسط ضرغامی را رد کرد و گفت: این حرف به هیچ عنوان قابل تایید نیست و این سخن به نوعی مخدوش کردن نظارت دفتر مقام معظم رهبری است و اینگونه نیست.

پایان مطلب/
 


شبکه ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.