رسانه ها تحریم ها را مدیریت کنند

جام جم آنلاین: معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هم اکنون کشور با شرایط اقتصادی ویژه ای مواجه شده و توقع از مطبوعات و رسانه ها این است که اطلاع رسانی در مورد تحریم ها و اوضاع اقتصادی را به شکلی هنرمندانه مدیریت کنند.

به گزارش روز جمعه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،  محمد جعفر محمد زاده در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با اشاره به وضعیت فعلی کشور و تحریم های دشمنان بر علیه ملت افزود: در همه جای دنیا پذیرفته شده است که در تعارض بین آزادی بیان و منافع ملی اولویت با منافع و امنیت ملی است. در حال حاضر کشور ما هم با شرایط اقتصادی ویژه ای مواجه شده است و توقع از مطبوعات و رسانه ها این است که اطلاع رسانی در خصوص تحریم ها و اوضاع اقتصادی را به شکلی هنرمندانه مدیریت کنند.

وی اظهارداشت: مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام این مسئله را به خوبی تبیین فرمودند و در مقابل مسأله تحریم ها بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح نمودند. شایسته است که روزنامه نگاران و اصحاب رسانه در شرایط موجود، هنر خود را نشان دهند و با در نظر گرفتن منافع مردم و نظام به استقرار آرامش بیشتر در جامعه کمک کنند.

وی به تأثیر تحریم ها و شرایط اقتصادی فعلی بر قیمت کاغذ اشاره کرده و تصریح کرد: در شرایط فعلی مطبوعات نیز متحمل سختی هایی شده اند که ما به صورت روزانه پیگیر این مسأله هستیم و با تمام توان تلاش می کنیم که این مشکلات را به حداقل برسانیم. البته فعالیت های دیگری نیز در جهت کمک به مطبوعات و رفع مشکلات مادی آنان از سوی معاونت مطبوعاتی صورت گرفته است که از جمله می توان به افزایش تعرفه آگهی ها و توزیع به موقع یارانه مطبوعات اشاره نمود.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه بر نقش ویژه مطبوعات در کمک به گذر از شرایط موجود تأکید کرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.