رسایی:چرا تریبون در اختیار دست اندرکاران برنامه “هفت” قرار دادید

خبرگزاری آریا – عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: با وجود اینکه شدت زاویه گرفتن برنامه “هفت” با آرمان های سینما در دو هفته گذشته کاملاً مشخص شده بود چرا شب گذشته مجدداً تریبون صدا و سیما که متعلق به ملت است در اختیار دست اندرکاران این برنامه قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری آریا ، حمید رسایی در نشست نوبت دوم امروز (شنبه ۲۳ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما گفت: از تریبون مجلس موارد بسیاری به مسئولان کشور گوشزد می شود در شرایط کنونی یکی از برنامه هایی که تأثیر مثبتی هم در حوزه فرهنگ داشت برنامه “هفت”بود که متأسفانه روند این برنامه مورد اعتراض بسیاری از نخبگان سینما و دلسوزان این عرصه قرار گرفت.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در مدت دو هفته گذشته شدت زاویه گرفتن این برنامه با آرمان هایی که سینمای ما دارد خیلی شفاف مشخص شد اما متأسفانه شب گذشته با وجود اینکه تصمیم صدا و سیما مبنی بر گرفتن تریبون از دست اندرکاران این برنامه قطعی بود باز هم تریبون در اختیار این افراد گذاشته شد.
وی با بیان اینکه شب گذشته از تریبون صدا و سیما که متعلق به ملت است بارها گفته شد ما سیاسی نیستیم افزود: شب گذشته شاهد این بودیم که با وجود ادعاهای مطرح شده بیانیه های سیاسی در این برنامه قرائت شد و اساساً رویکرد برنامه “هفت”تا به الان سیاسی بوده و هیچگاه غیر از این نبوده است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: سؤال من از رئیس سازمان صدا و سیما این است که آیا با سایر برنامه های دیگر هم که دست اندرکارانی انحلالی مجری آن هستند چنین برخوردی می شود؟


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.