رسایی به کدام کمیسیون می‌رود؟

اردیبهشت ۱۴۰۳

حمید رسایی گفت: پس از استعفا از کمیسیون اصل ۹۰ مجلس من قاعدتا به کمیسیون فرهنگی خواهم رفت و در این کمیسیون عضو خواهم شد.


 به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز،نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بعد از استعفا از کمیسیون اصل ۹۰ به کمیسیون فرهنگی می‌روم.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام حمید رسایی در پاسخ به این پرسش که با توجه به اظهارات خودتان مبنی بر استعفا از کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، آیا عزم شما برای این موضوع جدی است، اظهار کرد: بله، هفته آینده که جلسه کمیسیون اصل ۹۰ تشکیل شود، طبیعتا این موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد و بنده دلایل خود را مطرح می‌کنم و با حضور اعضای کمیسیون این موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: پس از استعفا از کمیسیون اصل ۹۰ مجلس من قاعدتا به کمیسیون فرهنگی خواهم رفت و در این کمیسیون عضو خواهم شد.

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه در خصوص سبب خود برای استعفا از ریاست کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تصریح کرد: من روند کمیسیون اصل ۹۰ را روند مناسبی نمی‌بینم، به‌ویژه اتفاق اخیر برای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از نظر حیثیتی هزینه سنگینی داشت. برهمین اساس احساس می‌کنم کمیسیون اصل ۹۰ با این روند نمی‌تواند مطالباتی که برعهده آن است را به جا آورد.

هفته قبل حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در پایان سخنان خود به عنوان مخالف کلیات برنامه‌های دولت یازدهم در جلسه رای اعتماد به وزرا، از ادامه عضویت در کمیسیون اصل ۹۰ استعفا داد و ضمن انتقاد از بعضی نشست‌ها و جلسات نمایندگان با وزرای پیشنهادی، در خارج از مجلس نظیر هتل‌ها و تالارها گفت که به سبب اینکه شب قبل ضیافت شامی توسط رئیس کمیسیون اصل۹۰ برای بعضی وزرای پیشنهادی برگزار شده است، از عضویت در این کمیسیون استعفا می‌دهم و به کمیسیون دیگری خواهم رفت.

همچنین محمدعلی پورمختار رئیس کمیسیون اصل نود مجلس نیز در گفت‌وگویی در خصوص استعفای حمید رسایی، به موضوع استعفای وی که از ۶ ماه پیش در دست بررسی است اشاره کرده و خاطرنشان کرده بود که کناره‌گیری ایشان از این کمیسیون موضوع تازه‌ای نیست و آقای رسایی باید پاسخگوی پرونده‌های فراوانی که در این یک‌سال اخیر به وی ارجاع شده و بی‌پاسخ مانده است را بدهد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.