رستمی: در باد مدال المپیک نخوابیده ام

۱۶م اسفند ،

کیانوش رستمی در گفت‌وگو با ایسنا، دربارهٔ دعوت نشدن ملی‌پوشان المپیکی به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری اظهار کرد: با توجه به این که ملی‌پوشان المپیکی به اردوی تیم ملی دعوت نشدند احساس می‌کنم کوروش باقری می‌خواهد ما استراحت بیشتری داشته باشیم و بعد از دو، سه سال دوری از خانواده امسال تعطیلات عید نوروز را در کنار خانواده بگذرانیم. البته خود من تمرین‌هایم را به صورت سبک آغاز کردم اما جدی نیست با این حال سعی می‌کنم در مسابقه‌های سال آینده بهترین عملکرد را داشته باشم.

رستمی دربارهٔ صحبت کوروش باقری مبنی بر اینکه ملی‌پوشان در باد المپیک و مدال‌هایشان خوابیده‌اند، تصریح کرد: شاید آقای باقری این طور صلاح می‌دانند و ما روی حرف‌شان حرفی نمی‌زنیم. البته من در باد مدالم نخوابیده‌ام و پیش از این نیز گفته‌ام تصمیم دارم در چهار المپیک دیگر نیز مدال کسب کنم.

وی با بیان اینکه تا حدودی از درد زانویش کاسته شده، گفت: در این مدتی که استراحت داشتم درد زانویم کمتر شده اما به طور کامل بهبود نیافته است. البته در مورد مصدومیتم پیگیر بودم و با مسئولان صحبت کرده‌ام که رسیدگی کنند تا زانویم بهتر شود اما چه اتفاقی می‌افتد معلوم نیست.

ملی‌پوش وزنه برداری ایران در پایان سبب روی تخته نرفتن خود در فینال لیگ برتر را، وزنه زدن سه ملی‌پوشان تیم ملی حفاری عنوان کرد و گفت: در فینال لیگ برتر می‌توانستم وزنه بزنم اما با توجه به قانون جدید لیگ که در هر مسابقه تیم‌ها تنها از سه ملی‌پوش می‌توانند استفاده کنند، تیم ما از سه ملی‌پوش خود استفاده کرد و من نتوانستم بر روی تخته بروم. البته بهتر شد چرا که استراحت بیشتری داشتم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.