رستوران مشهور «آقای متکبر» پلمب شد +عکس

رستوران مشهور «آقای متکبر» پلمب شد +عکسدر بازرسی از فریزر آشپزخانه این رستوران، مقادیر زیادی گوشت و ماهی فاسد و بدون بر چسب کشف شد که تمامی آنها رنگ عوض کرده بودند.

ملت ایران: دونالد ترامپ تاجر، نویسنده، سرمایه‌ گذار و مجری تلویزیون است. البته او در اصل مجری نیست و به‌ خاطر شهرتش وارد تلویزیون شده است. ترامپ صاحب یک شرکت عظیم ساختمان ‌سازی در آمریکا است و چندین هتل بزرگ به او تعلق دارد.
او با تکیه بر موفقیت فراوان در ساخت و ساز و تلویزیون، نام «ترامپ» را بر کالاهای بسیاری زد. لباس مردانه، رستوران، بستنی، عطر، آب معدنی، مجله، زمین گلف، دانشگاه و رستوران. البته برخی این اقدامات وی را ناشی از خودخواهی و تکبر او می دانند.

اما اکنون رستوران معروف و گرانقیمت دونالد ترامپ به دلیل استفاده از مواد غذایی تاریخ گذشته توسط بازرسان وزارت بهداشت لاس ‌وگاس تعطیل شد. ترامپ که همواره به دلیل ثروت بی‌حساب و کتاب و سرمایه‌گذاری‌‌ های کلانش معروف شده است، با داشتن آشپزخانه و انباری آلوده، مواد غذایی رستورانش را در بد‌ترین شرایط نگهداری می ‌کرد.
در بازرسی از فریزر آشپزخانه این رستوران، مقادیر زیادی گوشت و ماهی فاسد و بدون بر چسب کشف شد که تمامی آنها رنگ عوض کرده بودند و به گفته کارکنان رستوران در هر بار استفاده یک بار از حالت انجماد خارج و طبخ می‌ شد.
این شرایط در حالی رخ داده که رستوران ترامپ در لاس‌وگاس که در کنار هتل معروف او قرار دارد یکی از بهترین و مشهور‌ترین رستوران‌‌های شهر به شمار می‌ رود. مأموران بهداشت لس‌آنجلس پس از دریافت گزارش ناشناسی به این آشپزخانه سر زدند و رستوران ترامپ را پلمب کردند که به نظر می رسد این اتفاق توسط رقبای ترامپ رخ داده باشد.
باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.