رستگار: میدان سختی پیش رو داریم/ موفقیت تیم ملی برای آینده جودو مهم است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی رستگار در جمع ملی پوشان جودوی کشورمان با بیان این مطلب افزود: من از تک تک شما تشکر می‌کنم که با درک صحیح از شرایط سخت رقابت‌های جودوی قهرمانی آسیا با جدیت تمرین کرده و آماده حضور در این میدان دشوار شده‌اید. این موضوع در چند جلسه‌ای که تمرینات شما را از نزدیک تماشا کرده‌ام به وضوح مشخص بوده است.

وی ادامه داد: از زمانی که مسئولیت فدراسیون جودو به بنده واگذار شد، با کمک آرش میراسماعیلی تمام تلاش خود را به کار بستیم تا بهترین شرایط را برای شما فراهم کنیم و در حد توان و بضاعت خود نیز با دور کردن حاشیه‌ها به این مهم دست پیدا کردیم.

سرپرست فدراسیون جودو همچنین خاطرنشان کرد: رسیدن به موفقیت و نزدیک شدن به سهمیه المپیک هدف بزرگی است ولی با توجه به شرایط موجود در جودو موفقیت شما برای آینده این رشته اهمیت بالایی دارد و به ما تا حد زیادی در جهت جذب نوجوانان و جوانان به کلاس‌های جودو کمک خواهد کرد.

رستگار در پایان تصریح کرد: در سخت‌ترین شرایط، دشوارترین تمرینات را پشت سر گذاشته و حتی تعطیلات نوروز نیز تمرین کردید و امیدوارم با درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا بتوانید مزد تلاش‌های خود را بگیرد.

سرپرست فدراسیون جودو به ملی پوشان این رشته ورزشی وعده داد پاداش قابل توجهی به مدال آوران به خصوص صیادان طلا پرداخت خواهد کرد. رقابت‌های جودوی قهرمانی آسیا طی روزهای هشتم تا دهم اردیبهشت‌ماه در تاشکند برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان صبح فردا راهی این رقابت‌ها خواهد شد.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.