رسوایی چهره مشهور تلویزیونی

۳۱فروردین۱۳،

رسانه های انگلیس روز جمعه از بازداشت و بازجویی از یکی از چهره های مشهور تلویزیونی این کشور در ارتباط با سوءاستفاده های جنسی خبر دادند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ «رالف هریس» اواخر ماه مارس (اوایل فروردین) توسط تیم ویژه پلیس انگلیس که دربارهٔ سوءاستفاده های جنسی تحقیق می کند، بازداشت و مورد بازجویی قرار گرفت.

پلیس همچنین اخیرا خانه هریس را در منطقه برکشایر بازرسی کرده است. این مجری سابق برنامه های تلویزیونی هم اکنون به قید وثیقه آزاد است و باید ماه آینده برای پاسخگویی به اتهامات خود در دادگاه حاضر شود.

هریس ۸۲ ساله که استرالیایی الاصل است از حدود نیم قرن پیش در انگلیس زندگی می کند و ۴۰ سال سابقه فعالیت در شبکه های مختلف تلویزیونی این کشور از جمله «بی بی سی» و «آی تی وی» دارد.

پلیس انگلیس پاییز پارسال و پس از فاش شدن ابعاد گسترده فساد اخلاقی «جیمی ساویل» مجری مشهور «بی بی سی» تیم ویژه ای را با عنوان یوتری برای تحقیق در مورد سوءاستفاده های جنسی وی و دیگر چهره های سرشناس از کودکان، تشکیل داد که بازرسان این تیم ویژه پلیس تاکنون ۱۲نفر از جمله چند نفر از مجریان فعلی و سابق بی بی سی را بازداشت و مورد بازجویی قرار داده اند.

منبع: ایرنا


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.