رسولی نژاد: آقایانی که به تازگی مدیرعامل شده اند بازار نقل و انتقالات را خراب کرده اند

‘سیداحمد رسولی نژاد’ روز یکشنبه با حضور در جمع خبرنگاران در محل تمرین تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازیکنان بسیار خوبی در تیم استقلال حضور دارند و برای تقویت هرچه بیشتر، چند بازیکن جدید را نیز جذب خواهیم کرد.

وی ادامه داد: دست سرمربی استقلال برای جذب بازیکنان مورد نظر خود کاملا باز است و تا کنون از فهرست او فقط یک بازیکن را جذب نکرده ایم.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران گفت: گزارشاتی به ما رسیده است که بعضی از مدیران عامل باشگاه ها که به تازگی وارد فوتبال شده اند، مبالغی را می پردازند که بسیار بازار نقل و انتقالات را خراب کرده است.

وی تصریح کرد: گزارش این مساله را به وزیر ورزش و جوانان داده ایم زیرا این کار باعث شده تا بازیکنان متوسط نیز انتظارات زیادی داشته باشند.

وی در خصوص اینکه گفته می شود امین منوچهری با کمک او به استقلال آمده است، اظهار داشت: با توجه به دوستی که با پرویز

حیدری مدیرعامل باشگاه سایپای البرز دارم، از او درخواست کردم تا رضایت نامه منوچهری را برای ما صادر کند.

رسولی ن‍ژاد گفت: هواداران خیالشان راحت باشد زیرا فصل آینده تیم ما در هر سه جام مدعی کسب عنوان قهرمانی هستیم. علی فتح الله زاده با قدرت در استقلال کار خواهد کرد و فضای باشگاه ما برای موفقیت آماده است.

وی در خصوص مذاکرات باشگاه استقلال با کریم انصاری فرد، تصریح کرد: این مذاکرات مراحل پایانی خود را می گذارند و مدیرعامل در حال مذاکره با این بازیکن است.

وی تاکید کرد: با هیچ بازیکنی به طور مستقیم مذاکره نمی کنم زیرا مدیرعامل تیم در حال مذاکره با بازیکنان مد نظر است.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران در خصوص وضعیت فرهاد مجیدی گفت: قبل از حضور امیر قلعه نویی با این بازیکن مذاکره کرده ام و او آمادگی خود را برای حضور در استقلال اعلام کرده است.

وی ادامه داد: مجیدی آمادگی خود را اعلام کرده است و باید منتظر نظر امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی استقلال در این زمینه باشیم.

وی تصریح کرد: ظرف ۲۴ ساعت آینده، دو بازیکن خوب خارجی نیز با نظر سرمربی تیم به استقلال خواهند پیوست.

رسولی نژاد گفت: از حضور امیر قلعه نویی در تیم استقلال خوشحالم زیرا او از موفق ترین مربیان لیگ برتر است و هواداران حتی در شهرستان ها نیز خوشحالی خود را بابت حضور این مربی به ما اعلام کرده اند.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران در خصوص استعفای جواد زرینچه خاطرنشان کرد: در این خصوص منتظر تصمیم وزیر ورزش هستیم.

ورزشی. ** ۹۱۱۸ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۷۶۳۸۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.