رسول جزینی: سریع دست به کار نشویم بنا دیگر برنمی‌گردد

۲۴م آذر ،

مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: فعلا محمد بنا تصمیم قاطع گرفته که در تیم ملی حضور نداشته باشد.

رسول جزینی در گفت وگو با خبرنگار کشتی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: شب قبل با آقای خطیب جلسه داشتم و ایشان قول دادند که تا شنبه-یکشنبه مشکلات کشتی فرنگی را حل کنند.

وی افزود: دعا می‌کنم که دیر نشود چون بدون بنا، فدراسیون کشتی دست تنها خواهد ماند. در یکی دو اردوی کشتی فرنگی که بنا نبود فهمیدم اگر او حضور نداشته باشد کشتی فرنگی به مشکل اساسی برخواهد خورد.

دستیار محمد بنا ادامه داد: مسئولین فدراسیون کشتی وقتی بنا را از دست بدهند تازه خواهند فهمید که چه کسی رفته است و امیدوارم هرچه زودتر شرایط را برای بازگشت او مهیا کنند.

وی همچنین دربارهٔ سبب اعتراض بنا گفت: نمی‌توان این کار به حساب اعتراض گذاشت چون کسی که می‌خواهد کاری انجام دهد باید ابزار انجام آن کار را داشته باشد و وقتی ابزار برای بنا مهیا نیست او مجبور است که اینگونه رفتار کند.

جزینی در ادامه از قول خودش اظهار کرد: من می‌گویم که بنا بر می‌گردد چون شاید با وساطت بزرگان بتوانم او را راضی کنم که برگردد اما اگر این روند طولانی شود فکر نمی‌کنم به تیم ملی فرنگی بازگردد.

وی همچنین دربارهٔ پیشنهادات خارجی به محمد بنا بیان کرد: بنا اگر در قید و بند این مسائل بود سه چهار سال پیش می‌رفت اما او پیراهن تیم ملی ایران را به هرچیز دیگری ترجیح می‌دهد و حاضر است خانه نشین شود اما به سایر کشورها نرود.

جزینی در پایان اظهار کرد: آقای خادم به عنوان مدیر تیم‌های کشتی‌ آزاد این توانایی را دارد که از خارج از فدراسیون مشکلات مالی کشتی آزاد را حل کند. اما بنا شخصی نیست که بتواند فعالیت مالی انجام دهد و از خارج پول بیاورد و این مشکلی است که به دست فدراسیون کشتی حل خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.