رسول خادم: فشار مضاعفی را تحمل می کنیم / رحیمی و گودرزی سرحالند

مدیر تیمهای ملی کشتی ایران در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرآنلاین پس از وزن کشی دو کشتی گیر ۵۵ و ۷۴ کیلوگرم ایران گفت:« خدا را شکر. وضعیت کشتی گیران ما خوب هست. امروز هم رحیمی و گودرزی حریفان خود را شناختند. ما هرآنچه می توانستیم انجام دادیم. کاری نبوده که برای بهتر شدن شرایط کشتی گیران انجام ندهیم. حال باید منتظر ماند و دید که شرایط آنها روی تشک چگونه خواهد شد. آنها باید هرآنچه دارند از لحاظ قدرت و تکنیک روی تشک داشته باشند تا بتوانیم موفق باشیم.»
وی همچنین با اشاره به موفقیتهای فرنگی کاران ایران در بازیهای لندن ادامه داد: «این موفقیتها باعث تا جو خاصی در کشتی دنیا پیش آید و این موفقیتها گویا برخلاف سیاستهای فیلا است که می خواهد همه کشورها در مدالها سهم داشته باشند. اکنون حساسی ویژه ای برای ما ایجاد شده و بر این اساس ما فشار مضاعفی را تحمل می کنیم. امیدوارم که کشتی گیران ما بتوانند در روزهای آتی نیز موفق باشند.»
خادم تصریح کرد:« ما باید قبول کنیم که اکنون جایگاه با قدرتی در هیات رئیسه فیلا نداریم، بنابراین باید کمی صبر و تحملمان را زیاد کنیم و هر آنچه داریم باید روی تشک به نمایش بکذاریم تا موفقیتهای کشتی همچنان ادامه داشته باشد.»
مدیر تیمهای ملی کشتی ایران در مورد آخرین وضعیت رحیمی و گودرزی نیز گفت:« هر دوی آنها شرایط خوبی دارند. به خوبی سر وزن رسیدند و از هم اکنون نیز به همراه پزشک تغذیه تیم باید کارهای ریکاوری را انجام دهند چراکه برای وزن کم کردن چیزی نخورده بودند. آنها حریفان قدرتمندی دارند و می دانند که برای موفقیت باید از سد هر حریفی بگذرند.»

رحیمی در اولین بازی خود با باتار مغولی کشتی می گیرد و در دور دوم هم حریفی از بلغارستان را در پیش دارد. صادق گودرزی اما از رحیمی خوش شانس تر بوده چون ابتدا استراحت خورده ، دور بعد با حریف بلغار کشتی می گیرد و در سویی از جدول قرار گرفته که خبری از چارکوش روس و قهرمان آمریکایی دنیا نیست.
۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.