رشد تراکنش‌های همراه بانک صادرات

میزان تراکنش‌ها از طریق سیستم همراه بانک صادرات ایران تا پایان خردادماه امسال نسبت به ماه مشابه در سال گذشته ۴۵ درصد رشد را نشان می‌دهد.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات، ارایه سرویس از طریق همراه بانک صادرات از سال ۱۳۸۷ کار خود را آغاز کرده و تا پایان خرداد ماه امسال بیش از ۸۰۹ هزار نفر از مشتریان با پیوستن به این سامانه، هر ماه به طور متوسط ۷میلیون تراکنش را از طریق آن انجام و تعداد تراکنش‌های این سیستم در پایان خرداد ماه ۴۵ درصد رشد را نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال ۹۰ نشان می‌دهد.
تعداد کاربران این سامانه در ابتدای سال گذشته ۳۶۵ هزار کاربر بوده که با ارتقاء نرم‌افزاری سیستم تعداد کاربران تا پایان اسفند ماه ۹۰ از مرز ۷۰۰ هزار کاربر عبور کرد. این آمار در سه ماه اول سال جاری نشان‌دهنده رشد ۱۵ درصدی تعداد کاربران بوده و تا پایان خرداد ماه سال جاری حدود ۱۰۹ هزار مشتری به جمع استفاده‌کنندگان از این سامانه پیوسته‌اند.

بانک صادرات از زمان انتشار نخستین نسخه همراه بانک تاکنون چندین نسخه که در هریک قابلیت‌های جدیدی ارایه شده بود را منتشر کرد و درحال حاضر آخرین نسخه نرم‌افزار ۲/۲ عرضه شده است. این سامانه از امکاناتی همچون اطلاع از مانده حساب و کارت شتابی، صورتحساب سه گردش آخر، انتقال وجه بین حساب‌های یک مشتری، انتقال وجه به حساب سپهری دیگران با سقف محدود روزانه، انتقال وجه بین بانکی از طریق سامانه پایا با سقف محدود روزانه، پرداخت اقساط تسهیلات از طریق سامانه پایا با سقف محدود روزانه، استعلام چک، تعیین مبلغ چک، پرداخت قبض از طریق حساب و کارت، خرید شارژ سیم‌کارت اعتباری از طریق حساب و کارت، دریافت اطلاعات سه شارژ آخر خریداری شده، اعلام نرخ ارز، اعلام مفقودی کارت، اعلام شناسه حساب بانکی ایران (شبا)، دریافت و تغییر رمز حساب، اعلام سه تراکنش آخر حساب به صورت خودکار و روزانه در ساعت‌های ۸صبح و ۴ بعداز ظهر و قابلیت تغییر تنظیمات برنامه است. خدمات الکترونیکی این بانک، بطور متوسط ۶۰ میلیون تراکنش شتابی مشتریان را انجام می‌دهند و از این لحاظ در جایگاه دوم شبکه بانکی قرار گرفته است.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.