رشد تولید علم ایران ۱۱ برابر متوسط دنیا است

جام جم آنلاین: رئیس دانشگاه تهران گفت: رشد متوسط تولید علم طی سال های اخیر در ایران ۱۱ برابر متوسط تولید علم در دنیا است.

 فرهاد رهبر بعد از ظهر امروز در مراسم دانش آموختگی دانشگاه تهران گفت: رشد متوسط تولید علم طی سال های اخیر در ایران ۱۱ برابر متوسط تولید علم در دنیا است. شما دانش آموختگان دانشگاه تهران مدیریت آینده نظام را در دست دارید و من یقین دارم چرخ های آینده این کشور و نظام با درایت و علم شما رو به توسعه و پیشرفت خواهد داشت و آینده روشنی پیش روی ما قرار خواهد داد.

رهبر با بیان اینکه دانشگاه از جنبه های تولید علم، آموزش و پژوهش مورد توجه است، تصریح کرد: دانشگاه تهران نه تنها دانشگاه رتبه اول ایران بلکه رتبه اول منطقه است و امیدواریم با کمک شما رتبه اول در جهان در عرصه آموزش و پژوهش را کسب کنیم.

وی ادامه داد: دانشگاه در هر جامعه نقش مبلغ را دارد و جهت های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی هر جامعه را رقم می زند. دانشگاه تولیدکننده است و سایر دستگاه‌ها مصرف‌کننده و این افتخاری برای دانشگاه است که با پیشروی پرچم‌دار توسعه و پیشرفت کشور باشد.

رئیس دانشگاه تهران یادآور شد: دانشگاه کانون پیشروی جامعه است دانشگاه بر هم‌ زننده ایستایی، رکود و رخوت از جامعه است. ایده‌ها، نوآوری‌ها و ابتکارات را دانشگاه در برابر چشم مردم قرار می دهد.(مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.