رشد سه برابری سفارشات مازراتی

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

به نظر می‌رسد برنامه‌هایی که مازراتی برای تحول سریع خودش در نظر گرفته، نتیجه داده و گزارش‌ها حاکی از آن است که تعداد خودروهای سفارش داده شده در امسال نسبت به خودروهای تحویل داده شده از این خودروساز ایتالیایی در سال ۲۰۲۴ تقریباً سه برابر شده است. بر اساس همین افزایش تقاضا، مازراتی تصمیم گرفته تا تولید خودروهایش را افزایش دهد و مدل آلفیری اسپورت را نیز به خط تولید خود اضافه کند.

Mmaserati Quattroporte

Mmaserati Quattroporte

طبق مصاحبه‌ای که هارالد وستر انجام داده، مازراتی هر ماه حدود ۳۵۰۰ سفارش دریافت می‌کند. اگر این تعداد، در همین محدوده باقی بماند، در پایان سال ۲۰۲۴، مازراتی ۴۲ هزار خودرو به فروش می‌رساند که نسبت به تعداد ۱۵۴۰۰ دستگاه در سال ۲۰۲۴، افزایش چشمگیری را نشان می‌دهد. در نتیجه، از مازراتی انتظار می‌رود تا کاستی‌های فیات را در بازار اروپا جبران کند.

Mmaserati Alfieri Concept

Mmaserati Alfieri Concept

سرجیو مارچیونه، مدیرعامل فیات-کرایسلر به بلومبرگ می‌گوید:

سفارشات وضعیت بسیار خوبی دارند. کار در مازراتی به خوبی پیش می‌رود و سال بی‌نظیری را در پیش رو داریم.

به زودی قرار است که استراتژی‌های فیات در سال ۲۰۱۸ اعلام شود. استراتژی امسال به صورتی گسترده، ادغام فیات و کرایسلر است. گفته می‌شود که این برنامه، تولید یک خودروی اسپرت با عملکرد بالا را بر اساس مدل کانسپت آلفیری پیش‌بینی کرده است. این مدل، در پلتفرم با لوانته شاسی‌بلند مشترک است و در «میرافیوری» ساخته خواهد شد.

فیات می‌گوید که درنظر دارد که شیفت سومی برای کارخانه جروجلیاسکو که ساخت مدل‌های کواترو اسپورت و گیبلی است، ایجاد کند و ۵۰ کارگر در شب‌ها برای اتمام ساخت وسایل نقلیه مازراتی تلاش کنند. این کارگران، ساعات اضافی در آخر هفته‌ها نیز کار خواهند کرد تا سفارشات طبق زمان‌بندی تحویل داده شود.

۰۶

اردیبهشت


Mmaserati Quattroporte


مسعود انیس حسینی، مترجم خبرها و مطالب در پایگاه اینترنتی پدال


مزراتی آمار فروش اخبار


فیسبوک


۲ بازدید کننده


مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.