رشد قابل ملاحظه مشترکان اینترنت MTN در اوگاندا

۰۵ تیرماه ۱۳،

شعبه شرکت مخابراتی MTN در کشور اوگاندا اعلام کرد تعداد کاربرانی که تحت خدمات آن به اینترنت متصل می‌شوند طی ۱۲ ماه قبل از ژوئن ۲۰۲۴ میلادی ۸۵ درصد افزایش یافته است.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، "ارنست فونترنل"(Ernst Fonternel) مدیر بازاریابی شرکت MTN Uganda در این خصوص توضیح داد که تعداد مشترکان اینترنتی آن‌ها به میزان قابل ملاحظه افزایش یافته است و در پی راه‌اندازی شبکه مخابراتی LTE هم‌اکنون بیش از ۱٫۶ میلیون نفر از مردم اوگاندا از اینترنت پرسرعت MTN بهره می‌برند.
 
فونترنل در ادامه گفت: «از ابتدای سال جاری میلادی ما سیستم Wi-Fi MTN Hotspots را راه‌اندازی کردیم تا اینترنت با سرعت ۲۱٫۶ مگابایت در ثانیه به دست مردم برسد. همچنین کاربران اوگاندایی توانستند با سرعت ۴۲ مگابایت در ثانیه تحت شبکه مخابراتی ۴G LTE به شبکه اینترنت متصل شوند. ما همچنین ماهانه ۱۵ مگابایت اینترنت رایگان در اختیار مشترکان خود می‌گذاریم و قصد داریم با ارایه خدمات متنوع و سرویس‌های فراوان، تعداد مشترکان اینترنتی را باز هم بیشتر کنیم».
 
شرکت مخابراتی MTN به میزان بسیار بر سرمایه‌گذاری‌های خود در بخش سیستم‌های آموزشی مبتنی بر اینترنت افزوده است و به عنوان بخشی از این طرح همایش‌های MTN Expos را در سراسر کشور اوگاندا برگزار می‌کند.
 
شرکت MTN Uganda در نظر دارد تا پایان سال ۲۰۲۴ میلادی سرمایه‌گذاری بالغ بر ۷۰ میلیون دلار کشور اوگاندا انجام دهد تا از این طریق کلیه زیرساخت‌های خود را به‌روز کرده و مناطق روستایی را نیز تحت پوشش خدمات پیشرفته خود قرار دهد. این شرکت مخابراتی در سال ۲۰۱۲ میلادی نیز ۸۰ میلیون دلار در سیستم مخابراتی کشور اوگاندا سرمایه‌گذاری کرد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.