رشد ۱۷ درصدی سود خالص بانک گردشگری

۳۱اردیبهشت،

بینا- عضو هیات مدیره و مدیرعامل بانک گردشگری گزارشی از عملکرد یک ساله این بانک ارایه کرد.

به گزارش بنکر (Banker)، ناصر سالار، با اشاره به رشد ۱۷ درصدی سود خالص بانک  از ۴۱۵ میلیارد ریال به ۴۸۵ میلیارد ریال گفت : امیدواریم ظرف مدت ۲ ماه آینده بتوانیم مجوز لازم برای پرداخت و تقسیم سود از سوی بانک مرکزی را دریافت و سود دو سال قبل را به سهامداران عزیر ارایه کنیم .
وی همچنین به سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته دربانک گردشگری اشاره کرد و گفت: میزان سرمایه گذاری بانک در پایان آذرماه سال ۹۱ بالغ بر ۹۲۵ میلیارد ریال افزایش داشته است که ۸٫۹ درصد از کل سرمایه گذاری‌ها متعلق به سرمایه‌گذاری در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس است. به نقل از وی در حوزه اجتماعی نیز بانک گردشگری با راه اندازی صندوق سرمایه گذاری نیکوکاری، طراحی کمپین تبلیغاتی برای امور خیریه  و توان یابان، جمایت از کودکان بی سرپرست و معلول جسمی و حرکتی  و … به ایفای نقش پرداخته است .
سالار همچنین به فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه‌های اعتباری و برنامه ریزی و فناوری اطلاعات و به ویژه بانکداری الکترونیک بانک گردشگری اشاره کرد و گفت : مجموعه مدیران و دست‌‌اندرکاران بانک تلاش کرده‌اند تا ضمن پیاده‌سازی برنامه‌های از پیش تعیین شده، مقدمات حضور بانک در عرصه‌های مختلف را فراهم کنند.
وی ارائه خدمات نوین ومدرن بانکداری به مشتریان را مهمترین برنامه آتی بانک گردشگری اعلام کرد و گفت: مدیران این بانک جذب ۵ درصد از بازار پولی کشور در قالب جذب ۱۸۷۰۰ میلیارد ریال سپرده را در دستورکاری خود قرارداده اند و در کنار آن از سایر برنامه‌های توسعه‌ای برای بانک غافل نمانده‌اند.
به گفته وی، توسعه بانکداری اختصاصی و شرکتی،  توسعه شعب بانک، انتشار یافتن حداقل ۵۰۰۰ میلیارد اوراق گواهی سپرده عام و خاص، انتشار یافتن اوراق مشارکت طرح‌های توسعه فولاد صنعت بناب، گسترش شبکه انواع کارت‌های بانکی داخلی و بین‌المللی و اتصال به شبکه‌های برون مرزی، استقرار نظام  حاکمیت شرکتی و مدیریت ریسک، پیاده‌سازی سامانه هوش تجاری، تکمیل مراحل قانونی افزایش سرمایه بانک مطابق با مصوبه مجمع عمومی، توسعه فنی پایانه‌های فروش، خودپرداز و خدمات اینترنتی در راس امور برنامه‌های آتی بانک گردشگری قراردارند.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.