رشد ۳۰ درصدی منابع بانک کارآفرین

۲۱خردادماه،

بینا- مدیر ارتباطات و بازاریابی بانک کارآفرین در اولین هم اندیشی این بانک با اصحاب رسانه از رشد ۳۰ درصدی منابع این بانک در سال ۹۱ خبر داد.

به گزارش بنکر (Banker)، سید غلامرضا کاظمی دینان افزود: هدف و برنامه اصلی بانک کارآفرین در سال ۹۲ افزایش ۵۰ درصدی منابع و سپرده های بانک است.  
وی به پرداخت سود قطعی به کلیه سپرده گذاران این بانک در سال قبل اشاره کرد و گفت: در سال قبل علاوه بر سود الحساب پرداختی قبلی، ۲٫۸ درصد سود قطعی به کلیه سپرده گذاران پرداخت شد.  
کاظمی دینان از ارائه دو سپرده تازه شمیم و شقایق در این بانک خبر داد و گفت: افتتاح حساب این دو سپرده از ۱۱ خردادماه در شعب سراسر کشور بانک کارآفرین آغاز شده است.  
به گفته او، حداقل مبلغ برای افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت شمیم ۱۰۰ میلیون ریال ذاست و به این سپرده سود روز شمار تعلق می گیرد.   مدیر ارتباطات بانک کارآفرین در مورد سپرده سرمایه گذاری بلند مدت شقایق هم گفت: مبلغ افتتاح سپرده سرمایه گذاری شقایق محدودیت ندارد و سود این سپرده به صورت ماهانه پرداخت می گردد.
وی در مورد میزان معوقات این بانک به نوسانات ارزی اخیر اشاره کرد و گفت: هیچ بانکی نیست که گرفتار این مسئله نباشد اما بدهکار بزرگ نداریم چرا که در این بانک با احتیاط تسهیلات پرداخت شده و اعتبار سنجی مشتریان به خوبی صورت گرفته است.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.