رشد ۱۰۰ درصدی بارگزاری ابزارهای جانبی ویندوز فون

۱۹اردیبهشت،

 

سیستم‌عامل موبایلی ویندوز فون ۸ مایکروسافت اکتبر قبل به دست کاربران رسید و این شرکت هم‌اکنون شاهد رشد ۱۰۰ درصدی بارگذاری ابزارهای ویندوز فون است و توضیح داده است که در بخش ابزارهای پولی با افزایش ۱۴۰ درصدی درآمدهای خود مواجه شده است.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، مایکروسافت توضیح داد که در راستای این رشد قصد دارد امکان فعالیت توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری در شش بازار تازه شامل افغانستان، عراق، مونتنگرو،‌ صربستان، تیمور – لست و اوکراین را نیز فراهم کند. این شرکت همچنین خاطرنشان کرد هر دو بخش نرم‌افزارهای رایگان و پولی هم‌اکنون می‌توانند در ۱۹۱ کشور جهان توسعه یابند و مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزاری تولید آن‌ها را آغاز کنند.
 
شرکت مایکروسافت همچنین اعلام کرد که قصد آغاز همکاری‌های بیشتر با اوپراتورهای موبایلی را دارد تا بتوانند به کمک آن‌ها بازار ابزارهای موبایلی ویندوز فون را ارتقا دهد. مایکروسافت ادعا می‌کند که امکان توسعه نرم‌افزارهای خود را نسبت به Google Play بیشتر فراهم کرده است و از نظر تعداد، در ۲۵ کشور جهان حضور دارد که گوگل هنوز سراغ آن‌ها نرفته است.
 
شرکت مایکروسافت اعلام کرد که اگر پرداخت هزینه تولید ابزارهای جانبی ویندوز فون از طریق اوپراتورها صورت گیرد، شرکت‌های نرم‌افزاری نسبت به زمانی که با کارت اعتباری هزینه مربوطه را دریافت می‌کردند ۳ برابر بیشتر درآمد کسب می‌کنند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.