رشد ۱۲۰درصدی وام دهی بانک توسعه تعاون

۱۹م آذر ،

بینا- مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به رشد ۱۲۰ درصدی تسهیلات‌دهی نسبت به سال قبل گفت:‌ ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به تعاونی‌ها در ۸ ماه پرداخت شد.
به گزارش بینا، ماشاءالله عظیمی با اشاره به عملکرد این بانک به منظور پرداخت تسهیلات به تعاونی‌ها به فارس اظهار داشت:‌ در حال حاضر ۲۰۰ میلیارد تومان برای تعاونی‌های کشاورزی مهر و نیز ۲۰۰ میلیارد تومان برای تعاونی‌های صنعتی از سوی صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: مقرر شد که این تسهیلات از طریق بانک توسعه تعاون پرداخت شود و اکنون طرح‌ها در حال بررسی و به متقاضیان تسهیلات پرداخت می‌شود.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون با بیان اینکه از منابع داخلی این بانک بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان تعاونیِ‌‌ها اختصاص یافته تصریح کرد: این تسهیلات مربوط به ۸ ماه اول سال است و بیشترین تسهیلات به بخش کشاورزی اختصاص یافته است.
به گفته عظیمی، بخش کشاورزی ۴۰ درصد تسهیلات دریافتی را به خود اختصاص داده و بعد از آن بخش‌های صنعت و خدمات قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه بانک توسعه تعاون ۱۲۰ درصد رشد تسهیلات دهی نسبت به سال قبل داشته در خصوص انتقاد بعضی تعاونی‌ها نسبت به مشکلات تسهیلات دهی بانک بیان کرد: هر یک از تعاونی‌ها در مقایسه با ظرفیت و عملکرد سال قبلشان سنجیده شده و در اولویت تسهیلات قرار می‌گیرند.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون در خصوص افزایش منابع بانک تصریح کرد: امسال ۲۵ درصد منابع بانک افزایش یافته و قرار است برای افزایش سرمایه بانک لایحه آن از سوی دولت به مجلس ارسال شود.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.