رشد ۱۹۰درصدی تولید بازی‌های رایانه‌ای

۲۷فروردین۱۳،

تولید و توزیع بازی های رایانه ای به عنوان یکی از دستاوردهای بنیاد ملی بازی های رایانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در طول چهار سال قبل در دولت دهم رشد ۱۹۰ درصدی داشته است.
به گزارش ایرنا،بنیاد ملی بازی های رایانه ای یکی از مراکز زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده که گزارش آماری از فعالیت ها و دستاوردهای خود را در یک گزارش آماری در نمایشگاه ˈره توشهˈ ارایه کرده است.
دراین گزارش که در غرفه حوزه وزارتی نمایشگاهˈره توشهˈبه نمایش درآمده، به دستاوردهایی چون رشد بیش از ۱۹۰ درصدی در تولید و توزیع بازی های رایانه ای، انتشار یافتن دو کتاب با موضوع کنترل خانواده و معرفی نظام ملی رده بندی سنی، تبیین، تقویت و ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی- ایرانی با نگاه وی‍ژه به کودکان و نوجوانان، حمایت از تولید، توزیع و عرضه ۷۸ بازی، ترویج نظام ملی رده بندی سنی ESRA ، نمایش توانمندی متخصصان و هنرمندان ایران، معرفی ایران به عنوان قلب بازی سازی در منطقه اشاره شده است.
همچنین ازدیگردستاوردهای بنیاد ملی بازی های رایانه ای در طول چهار سال قبل می توان به صدور بیش از چهار هزار مجوز نشر و توزیع بازی های رایانه ای، سه دوره نمایشگاه استانی، افزایش سه برابری تولید و توزیع و عرضه بازی، حضور در ۱۴ نمایشگاه و جشنواره بین المللی و … اشاره کرد.
نمایشگاه عملکرد و دستاوردهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ˈره توشهˈ از ۲۷ فروردین تا چهارم اردیبهشت ماه درتالار وحدت برپاست.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.