رشد ۲۰درصدی غرفه‌ها در نمایشگاه پاییزه

۲۰ شهریور – ۰۲:۳۶:۲۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

رادمرد خبر داد:

بزرگنمایی:  

  سرپرست معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت، با بیان این‌که استقبال گسترده‌ای از نمایشگاه‌های پاییزه صورت گرفته است، افزود: نمایشگاه‌های پاییزه با همکاری اتحادیه‌ها، انجمن‌ها، مجامع صنفی و تشکل‌ها در سراسر کشور در حال فعالیت هستند و در آن کالاها با تخفیف پنج تا ۲۰درصدی عرضه می‌شود.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، حسن رادمرد درباره تعداد غرفه‌های فعال در نمایشگاه‌های پاییزه افزود: حدود ۴۰ هزار غرفه در نمایشگاه‌های پاییزه کل کشور فعالیت می‌کنند که بیش از چهار هزار غرفه در تهران است.
وی با اشاره به این‌که بیشتر غرفه‌ها به منسوجات، کیف و لوازم‌التحریر اختصاص دارد، تصریح کرد: امسال تعداد غرفه‌ها نسبت به سال گذشته بیش از ۲۰ درصد رشد نشان می‌دهد.
رادمرد با بیان این‌که نمایشگاه‌های پاییزه تهران در چهار نقطه برگزار شده است، گفت: طرح نظارتی با همکاری سازمان حمایت، بازرسی اصناف و سازمان تعزیرات حکومتی در این نمایشگاه‌ها به طور مستمر و مستقیم اجرا می‌‌شود.
وی با بیان این‌که در نمایشگاه پاییزه امسال کالاهای اساسی مانند گوشت مرغ و گوشت قرمز هم توزیع می‌شود، تصریح کرد: در طول این نمایشگاه‌ها فروش فوق‌العاده در سراسر کشور نیز اجرا می‌شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۱۰۱۴۳۶۲۰۵۵۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.