رشد ۳ درصدی قیمت سکه در معاملات آتی

بینا- در حالی امروز معاملات آتی سکه شروع شد که با توجه به دلار ۲۵۰۰ تومان و افزایش سکه در بازار نقد، قیمت‌ها در بازار آتی با رشد حدود ۳ درصدی روبه‌رو شده است.

در حالی دقایقی پیش معاملات آتی شروع شد که با توجه به قیمت دلار در بازار و نرخ‌های ۲۵۰۰ تومانی و سکه سک میلیون تومانی در بازار نقد، سکه آتی نیز رشد‌ حدود سه درصدی را در دقایق نخست ثبت کرد.

سکه آتی مدتها است که همگام با نرخ دلار حرکت می‌کند و این باعث شده در حال حاضر کلیه قرارداد‌های آتی از مرز یک میلیون تومان عبور کرده و حتی سکه دی ماه رکورد یک‌میلیون و ۱۰۰ هزار تومان را امروز ثبت کرد.

البته در حالی رشد قیمت دلار در امروز به بیش از ۲۵۰۰ تومان رسیده که تا این لحظه خرید و فروشی انجام نشده و همه در انتظار کشف قیمت در ساعت حدود ۱۱:۳۰ هستند. به گفته فعالان بازار، دلیل اصلی رشد قیمت دلار در صبح امروز اتاق ارزی است زیرا در روز گذشته برخی از افرادی که نیاز داشتند نتوانستند از این طریق دلار تهیه کنند.

بر این اساس، در حال حاضر سکه مهر، آبان و آذر یک میلیون و ۳۰، یک میلیون و ۵۵ و یک میلیون ۷۵ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. همچنین سکه دی ماه نیز به یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.