رشد ۳۲ درصدی تعداد کارت های صادره بانک صادرات

گفتنی است دارندگان سپهرکارت‌های این بانک می‌توانند از خدمات متنوع دستگاه‌های خودپرداز، خدمت پرداخت تلفنی قبوض و تلفنبانک صدای سپهر (۰۹۶۰۲)، پایانه‌های فروش نصب شده در فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور و دستگاه‌های کارتخوان شعب استفاده نمایند.

بانک صادرات ایران به منظور افزایش سطح دسترسی مشتریان به خدمات بانکداری نوین تا پایان خرداد  ماه سالجاری ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار کارت الکترونیکی بانکی صادر کرده که این تعداد کارت صادره بیانگر رشد ۳۲ درصدی نسبت به مقطع مشابه درسال گذشته است.
 
به گزارش عصرایران به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، در راستای جلب رضایت مشتریان، ارتقای کیفی خدمات، تنوع بخشی به محصولات و توسعه بانکداری الکترونیک، این بانک نسبت به صدور و تحویل انواع کارت بانکی به مشتریان و متقاضیان دراسرع وقت اقدام  نموده و بر این اساس تا پایان خرداد ماه سالجاری،بالغ بر ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار کارت صادر و تحویل مشتریان نموده است که از این تعداد، حدود ۲۰ میلیون کارت مربوط به استانها و ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار کارت مربوط به مشتریان این بانک در  تهران می‌باشد.

این گزارش حاکی است از بین انواع کارتهای الکترونیکی، کارتهای سپهر با توجه به قابلیت‌های زیاد آن که امکان دریافت و انتقال وجه از طریق دستگاه‌‌های خودپرداز، خرید online از طریق بسترهای اینترنتی، خرید با استفاده از دستگاه‌های پایانه فروش و… را برای مشتریان فراهم می‌سازد بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.

گفتنی است دارندگان سپهرکارت‌های این بانک می‌توانند از خدمات متنوع دستگاه‌های خودپرداز، خدمت  پرداخت تلفنی قبوض و تلفنبانک  صدای سپهر (۰۹۶۰۲)، پایانه‌های فروش نصب شده در فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور و دستگاه‌های کارتخوان شعب استفاده نمایند.

شایان ذکراست بانک صادرات ایران با برخورداری از ۳ هزار شعبه سپهری درسراسر کشور روزانه به طور متوسط حدود ۱۴ میلیون تراکنش را به صورت آنی انجام می‌دهد و همچنین تعداد ۳ هزار و ۷۷۵ دستگاه خودپرداز این بانک به صورت میانگین روزانه ۲میلیون و۳۰۰ هزار تراکنش مالی موفق مربوط به دارندگان کارتهای این بانک و کارت‌های شتابی را انجام می‌دهند.


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.