رشد ۳۴ درصدی بن کارت های بانک صادرات

۰۲م آذر ،

بینا- بانک صادرات ایران در راستای  افزایش سطح دسترسی هموطنان به خدمات الکترونیکی و کاهش وجوه نقد در جامعه تا پایان مهر ماه سال جاری ۳ میلیون و ۷۹۲ هزار بن کارت را صادر و دراختیار شرکت‌ها، سازمان‌ها و اشخاص قرار داده است.
به گزارش بینا، این بانک به منظور پاسخگویی به نیاز شرکت‌ها و سازمان‌هایی که قصد پرداخت مزایای غیرنقدی به کارکنانشان را دارند بن کارت سپهر را  به عنوان ابزاری که جایگزین بن کالا و حواله‌های غیرنقدی است طراحی نموده که تا پایان مهر ماه سال جاری ۳ میلیون و ۷۹۲ هزار بن کارت صادر و در اختیار متقاضیان قرار داده که این میزان بیانگر رشد ۳۴ درصدی بن کارت‌های صادره نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال ۹۰ است. بر این اساس دارندگان بن کارت می‌توانند نسبت به خرید کالا و خدمات مورد نیاز خود از فروشگاه‌های مجهز به پایانه فروش  (POS) این  بانک یا هر یک از بانک‌های عضو شبکه شتاب اقدام نمایند.
گفتنی است بن‌کارت سپهر به درخواست شرکت‌ها، سازمان‌ها و اشخاص در مبالغ معین و قابل تعریف و به صورت با نام، صادر شده و حداکثر مبلغ کارت‌ها نامحدود  و به دفعات  قابل شارژ می باشد.
شایان ذکر است این بانک با در اختیار داشتن حدود ۳ هزار شعبه در سراسر کشور؛ تا پایان خرداد ماه تعداد ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار کارت  را برای متقاضیان صادر، ۴۷ میلیون حساب را برای هموطنان افتتاح نموده و نقش بسزایی در تحقق اهداف بانکداری الکترونیک  در کشور ایفا می‌نماید.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.