رشد ۴۵ درصدی تراکنش های بانک صادرات

۰۹اردیبهشت،

بینا- مبلغ تراکنش­های پایانه های فروش بانک صادرات ایران در پایان اسفند ماه سال­۹۱ نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل ۱۶ درصد رشد را نشان می دهند .
به گزارش بینا، این بانک در راستای افزایش سطح دسترسی مردم به ابزارهای نوین بانکی و کاهش در هزینه‌ها ، ترافیک و آلودگی، توسعه  این ابزارها را در اولویت قرارداده است. آمارهای عملکردی حاکی از آن است که  تعداد تراکنش­های پایانه های فروش این بانک در پایان اسفند ماه سال۴۵ درصد رشد نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال۹۰ را نشان می دهند.
همچنین گزارش یاد شده بیانگر رشد ۲۸ درصدی مجموع تعداد تراکنش‌های دستگاه­های pin pad در پایان اسفند ماه نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل می‌باشد که این میزان رشد حاکی استقبال بیشتر مردم از خدمات نوین این بانک است.
شایان ذکراست  این بانک با هدف قدردانی از مشتریان در جشنواره بهاره تعداد ۵ دستگاه تندر ۹۰ و هزاران جایزه نقدی دیگر را از طریق قرعه کشی به دارندگان کارت بانک های عضو شتاب که خریدشان را از طریق پایانه های فروش متصل به حسابهای این بانک انجام داده­اند اهداء می نماید و در جشنواره عید تا عید ویژه پذیرندگان در سه دوره قرعه کشی تعداد ۵۶۶۳ برنده و مبلغ ۳۷ میلیارد و ۸۴۹ میلیون ریال  به حساب برندگان واریز نموده است.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.