رشد ۶۰ هزارتومانی قراردادهای آتی سکه

بینا- قراردادهای آتی سکه در بورس کالای ایران رویه هفته گذشته را از نظر رشد قیمت این هفته نیز در پیش گرفتند و روز گذشته شنبه رشد قیمت ها به اندازه‌ای بود که در هر سرسید بیش از ۶۰ هزارتومان افزایش داشت.
به گزارش بینا، در اولین روز هفته جاری بازار مجازی بورس کالای ایران مانند هفته قبل همچنان داغ بود و صف‌های خرید نشان می‌داد که رونق در خرید بسیار بالاست.
در این روز سکه تحویل مهرماه که روز پنج‌شنبه در قیمت یک میلیون و ۳۱۶ هزارتومان مانده بود، با نزدیک شدن به سررسید تحویل خود تا قیمت یک میلیون و ۳۸۰ هزارتومان نیز به فروش رسید.
سکه تحویل آبان ماه نیز از قیمت یک میلیون و ۴۲۳ هزارتومان رشد کرده و در آخرین خرید ها با قیمت یک میلیون و ۴۹۴ هزارتومان فروش رفت. سکه تحویل آذر ماه نیز که روز پنج شنبه با قیمت یک میلیون و ۴۸۸ هزارتومان فروخته شده بود، در این روز با افزایش قیمت ۷۵ هزارتومانی به یک میلیون و ۵۶۲ هزارتومان در آخرین قرارداد ها مورد معامله قرار گرفت.
همچنین سکه تحویل دی‌ماه نیز با ۹۲ هزارتومان افزایش قیمت از یک میلیون و ۵۳۷ هزارتومان در روز پنج‌شنبه به یک میلیون و ۶۱۴ هزارتومان خرید و فروش شد.
این درحالی است که روز شنبه قیمت سکه در بازار غیر رسمی تغییر چندانی نداشته و قیمت ارز نیز مانند قبل اعلام شده است، لذا استقبال از بازار سکه آتی از امنیت و مطمئن بودن آن برای سرمایه‌گذاری و خرید و فروش نشان دارد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.