رشد ۹۸ واحدی شاخص بورس پس از چند روز منفی

چکیده: شاخص بورس اوراق بهادار امروز با اثر سه شرکت بزرگ ملی مس، سرمایه‌گذاری غدیر و فولاد مبارکه، ۹۸ واحد رشد کرد تا فاصله خود را با کانال ۲۹ هزار واحد کاهش دهد.

بازار سهام امروز با روند مثبت باز شد و توانست با اثر مثبت ۴۷، ۲۳ و ۲۲ واحدی سه شرکت بزرگ ملی مس، سرمایه‌گذاری غدیر و فولاد مبارکه اصفهان ۹۷ واحد رشد کند، ولی همچنان در کانال ۲۸ هزار ۶۵۶ واحد به سر می‌برد.

پس از ثبت رکورد‌های فراوان در بازار سهام، این روزها شاخص با آرامش بیشتری حرکت می‌کند و این امری طبیعی است که هر بازاری پس از افزایش و رشد‌های بالا در یک مقطع، به استراحت نیاز داشته باشد البته بازار همجنان روند صعودی دارد ولی سرعت رشد آن کم شده است.

بر اساس این گزارش، امروز عرضه عمده سیمان فارس و خوزستان نیز به رشد بازار کمک کرد و ۴۹ میلیون و ۳۴۱ هزار و ۳۶۴ هزار سهم این شرکت به قیمت هر سهم ۱۳۲۲ ریال به فروش رسید.

بر اساس آمار معاملات، امروز ۲۹۸ میلیون سهم به ارزش ۷۶ میلیارد و ۷۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد که مخابرات، ایران خودرو و خدمات انفور‌ماتیک به ترتیب با ۴۲، ۱۲ و ۷ واحد بیشترین اثر منفی را بر روی شاخص داشته و مانع رشد بیشتر شاخص شدند.

به گزارش فارس، شاخص بورس هفته گذشته با افت بسته شد و این روز در روند گذشته نیز ادامه داشت تا اینکه امروز توانست با رشد ۹۸ واحدی افت خود را جبران کند.


ارانیکو – آخرین اخبار و مقالات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.