رصد لحظه به لحظه پزشک خانواده در مرکز ‘شفا تل’

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ‘ سید رضا مظهری’ افزود: مرکز شفاتل با در اختیار داشتن پنج اپراتور که در آینده نزدیک به ۱۶ اپراتور افزایش خواهد یافت، تمامی تماس های هموطنان به شماره ۸۹۹۹ در مورد پزشک خانواده را پاسخ می دهد.

وی اظهار داشت: در بخش مشاوره تلفنی مرکز شفا تل ابتدا کارشناسان پرستاری، روانشناسی و تغذیه در مدت ۴۵ ثانیه تا پنج دقیقه مشاوره ابتدایی را به تماس گیرندگان ارایه می دهند و سپس در صورت لزوم تماس گیرنده را به پزشکان عمومی و متخصص برای دریافت مشاوره بیشتر متصل می کنند.

این مقام مسوول با اعلام اینکه پاسخگویی تلفنی یک بخش از کارهای مرکز شفا تل است، خاطر نشان کرد: در این لخش که به زودی به مرکز اصلی خدمات الکترونیک سلامت کشور مبدل خواهد شد، ۱۳ پروژه کلان و مهم الکترونیکی در حال اجر است.

مظهری ادامه داد: همچنین طراحی نرم افزارهای مختلف از سوی متخصصان رایانه در قالب این پروژه ها نیز هم اکنون در حال انجام است.

براساس این گزارش، مرکز تلفن شفا تل با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام، دانشگاه علوم پزشکی تهران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مدت شش ماه احداث شده است.

اجتمام ** ۱۷۸۸ ** ۱۵۶۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۳۷۶۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.