رضازاده: عاشق چشم و ابروی باقری نیستم

۳۱فروردین۱۳،

رییس فدراسیون وزنه‌برداری پس از جلسه با ملی‌پوشان تاکید کرد: از نظر من کوروش باقری مربی موفقی بوده و به خاطر کارنامه ۴ ساله‌اش حاضر نیستم کادر فنی را تغییر دهم وگرنه عاشق چشم و ابروی او نیستم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین رضازاده پس از نشست مسئولان وزارت ورزش با روسای فدراسیون‌های ورزشی اظهار کرد: جلسه امروز بسیار خوب بود. بیشتر بحث اخلاقیات را پیگیری کردیم. مردم دوست دارند در ورزش موضوع اخلاقیات پیگیری شود. برای مردم ایران اخلاق اولویت دارد.

وی دربارهٔ جلسه امروز با قهرمانان المپیکی وزنه‌برداری در فدراسیون گفت: صحبت کردیم. جلسه‌ای حدود ۳ ساعت طول کشید. به هر حال ۴ سال بود که همین اشخاص با کوروش باقری تمرین می‌کردند و مشکلی وجود نداشت. حالا اعلام کردیم اردو آغاز شده اگر آماده میباشید به تمرین‌ها بیایید. آن‌ها مصاحبه کرده بودند که دوست دارند در تمرین‌ها باشند، ما هم اعلام کردیم هر کدام آماده میباشید بیایید و تمرین‌ها را پیگیری کنید.

وی افزود: نظر خود وزنه‌برداران این بود که با یک مربی دیگر تمرین کنند که من با این موضوع موافق نبودم. کوروش باقری ۴ سال سرمربی تیم ملی بوده و ما موفق بودیم. برای اولین بار در المپیک ۴ مدال گرفتیم، هم در جوانان و هم در بزرگسالان موفق بودیم و من به عنوان رییس فدراسیون نمی‌توانم مربی‌ای که این افتخارات را به دست آورده کنار بگذارم.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به این سوال که بالاخره تکلیف چه خواهد شد، گفت: اگر قرار باشد هر کسی تصمیم بگیرد که کار پیش نمی‌رود. بسیار خوب است شما خبرنگاران تحقیق کنید که چه بی‌احترامی صورت گرفته است. ممکن است هر مربی یک برخوردی انجام داده باشد اما این موضوع می‌تواند در داخل تمرین‌ها حل شود و این اتفاقات روی ندهد. به هر حال نظر من این است که فعلا کوروش باقری، سرمربی تیم ملی باشد و همه ورزشکاران هم موظف می باشند که سرباز تیم ملی ایران باشند. اگر کوروش باقری موفق نبود، عاشق چشم و ابروی او نبودم که امروز نگه‌اش دارم. سریعا او را عوض می‌کردم اما وقتی کارنامه موفقی دارد سببی نمی‌بینم در کادر فنی تغییر ایجاد کنم.

وی در پاسخ به این سوال که با این اوصاف آیا امکان دارد که تمرین‌ها پیگیری شود گفت: من از همه ورزشکاران خواستم که اگر آماده می باشند در اردو حاضر شوند . بالاخره ۵ ماه فرصت تا مسابقه‌های جهانی داریم اما سلیمی تاکید کرد که مربی دیگری می‌خواهد که این موضوع امکان ندارد. ما همان طور که این ورزشکاران را تربیت کردیم، ورزشکاران دیگری نیز در اردو داریم که می‌توانند جایگزین شوند. مگر همین سجاد انوشیروانی که الان ۲۹ سال دارد مگر قبلا مدال داشت؟ مگر قهرمان دنیا و المپیک بود؟ این موضوع‌ها باید کارشناسی و بحث شود. وزنه‌برداران قهرمانان ایران می باشند و این موضوع هم باید حل شود. آن‌ها باید برای کشور خود کار کنند.

رضازاده در پاسخ به این پرسش ایسنا که آیا به یاد دارید زمانی که ورزشکار بودید خودتان اصرار داشتید تنها با ایوانف کار کنید حالا اگر بهداد سلیمی هم خودش بخواهد یک مربی داشته باشد، حاضرید با او همکاری کنید، گفت: در آن زمان مربی نداشتیم. بعد از اینکه ایوانف رفت مربی نبود اما پس از آن هر کسی را که می‌آوردند من کار می‌کردم. مگر بهداد سلیمی با چه کسی به مدال رسید؟ قبل از اینکه با کوروش باقری کار کند که به مدال المپیک نرسیده بود حالا اگر به خواسته او تن دهیم می‌شود بازیکن‌سالاری. همه وزنه‌بردارها با کوروش باقری عنوان‌دار شدند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.