رضازاده علیه ملی‌پوشان المپیکی

۳۱فروردین۱۳،

حسین رضازاده دربارهٔ جلسه‌ مشترکش با ملی‌پوشان وزنه‌برداری در خصوص حواشی بوجود آمده حاضر گفت: صحبت کردیم و وزنه‌برداران خواسته‌های خودشان را مطرح کردند.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، پس از به وجود آمدن مشکلات بین وزنه‌برداران المپیکی با کوروش باقری، سرمربی تیم‌های ملی وزنه‌برداری، ظهر امروز حسین رضازاده در جلسه‌ای مشترک با ملی‌پوشان وزنه‌برداری ایران حاضر در المپیک ۲۰۱۲ لندن شرکت کرد تا از نزدیک صحبت‌های آنها را بشنود.

در این جلسه که در غیاب کوروش باقری، سرمربی تیم ملی برگزار شد، وزنه‌برداران تیم ملی خواستار کنار گذاشته شدن باقری و حضور مربی تازه بودند که رضازاده با این درخواست مخالفت کرد.

حسین رضازاده در گفت‌وگو با فارس دربارهٔ جلسه‌ مشترکش با ملی‌پوشان وزنه‌برداری در خصوص حواشی بوجود آمده حاضر گفت: صحبت کردیم و وزنه‌برداران خواسته‌های خودشان را مطرح کردند. آنها مدعی بودند باقری در تمرینات برخورد بدی دارد، اما من معتقدم با برنامه‌هایی که داشتیم سرمربی موفقی بوده و سبب آن نتایج و مدال‌هایی است که در مسابقات جهانی کسب کردیم.

وی با اشاره به اینکه با وزنه‌برداران صحبت کرده تا به اردوهای تیم ملی برگردند گفت: به آنها گفتم با باقری صحبت می‌کنم تا در صورت آمادگی به اردوها برگردید، اما آنها گفتند اگر برگردیم باقری بازهم در تمرینات برخورد بدی با ما خواهد داشت که گفتم با باقری صحبت می‌کنم تا چنین اتفاقی نیفتد، اما آنها تأکید داشتند مربی دیگری باشد. تأکید کردم از این خبرها نیست، باقری موفق بوده و باید با او ادامه دهیم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: سرمربی تیم ملی کوروش باقری است و حضور مربی دیگری منطقی نیست. در هیچ جای جهان هم چنین اتفاقی نمی‌افتد. اگر با خواسته آنها موافقت کنم ورزشکارسالاری می‌شود که برای وجهه ورزش مناسب نیست.

رضازاده با انتقاد از حضور بهداد سلیمی و کوروش باقری در برنامه زنده تلویزیونی که منجر به درگیری لفظی مربی و شاگرد شد گفت: به نظر من هیچکدام نباید به آن برنامه می‌رفتند. همه می‌گویند بهداد به پیشکسوتش بی‌احترامی کرده، نباید اتفاقی می‌افتاد که کسی دوست نداشت. ۵ ماه بیشتر تا مسابقات جهانی فرصت نداریم و باید خودمان را آماده کنیم.

وی دربارهٔ صحبت‌های آذری مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن و پیشکسوت وزنه‌برداری مبنی بر اینکه مدیریت او را ضعیف دانسته چون نتوانسته است این حاشیه‌ها را جمع کند، عنوان کرد: ۴، ۵ سال است به لطف خدا و کمک دوستان موفق بودم و وزنه‌برداران ما در این مدت علاوه بر اینکه پاک بودند بهترین مدال‌ها را گرفتند. همین نتایج بهترین پاسخ برای چنین اشخاصی است. آذری در حالی این صحبت‌ها را مطرح می‌کند که حتی نتوانست یک تیم وزنه‌برداری را در رده سنی جوانان به فدراسیون معرفی کند.

حسین رضازاده در پایان ثبت‌نامش برای حضور در انتخابات شورای شهر را تأیید کرد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.