رضاییان: نقاط ضعف ملوان را می‌شناسیم

۱۴م دیماه ،

رامین رضاییان تصریح کرد: ملوان بندرانزلی یکی از تیم‌های قدر و پر مهره مسابقات امسال لیگ برتر فوتبال است اما به خودمان ایمان داریم که می‌توانیم در انزلی از حریف خود سه امتیاز را بگیریم.
وی اضافه کرد: داشتن بازیکنان با انگیزه و همچنین دقت در استفاده از موقعیت‌هایی که در این دیدار نصیبمان خواهد شد، قطعا سبب پیروزی تیم فوتبال صبای قم در این دیدار می‌شود.
مدافع گلزن تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: تیم ملوان بندر انزلی امسال به دلیل جذب چند بازیکن مطرح داخلی و خارجی، به خوبی خود را در بین تیم‌های بالانشین جدول رده بندی حفظ کرده ولی این تیم قطعا روز جمعه مقابل صبای قم بازی سختی در پیش دارد.
وی بیان کرد: این هفته تمرینات خوبی انجام داده‌ایم، مربیان ما نقاط ضعف و قوت تیم را بعد از بازی هفته نوزدهم مقابل ذوب آهن اصفهان شناسایی کرده‌اند و در حالی مقابل ملوان بندر انزلی قرار می‌گیریم که فقط سه امتیاز این بازی را می‌خواهیم.
رضائیان ابراز داشت: صبای قم در فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حال حاضر جایگاه خوبی ندارد و به همین خاطر نیاز به سه امتیاز بازی هفته بیستم با ملوان بندر انزلی داریم تا فاصله خود را با تیم‌های بالای جدول رده‌بندی کم کنیم.
وی با اشاره به عملکرد تیم فوتبال صبای قم در مسابقات لیگ برتر این فصل تصریح کرد: تیم ما تا پیش از مصاف با ملوان بندر انزلی در هفته بیستم مسابقات لیگ برتر در مکان یازدهم جدول قرار دارد و این جایگاه شایسته ای برای صبای قم در لیگ امسال نیست.
مدافع تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: توانایی تیم ما بسیار زیاد است و بیش از این می‌توانیم حضور موفقی در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور داشته باشیم.
تیم فوتبال صبای قم که تا هفته دوم از دور برگشت رقابت‌های مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موفق به کسب شش پیروزی برابر حریفان خود شده است، در هفته بیستم این رقابت‌ها در ورزشگاه تختی انزلی میهمان تیم ملوان بندر انزلی بوده و به دنبال کسب هفتمین برد این فصل خود است.
در حال حاضر تیم فوتبال صبای قم با کسب ۲۵ امتیاز در مکان یازدهم و تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با کسب ۳۱ امتیاز در رتبه پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر جای دارند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.