رضایی: قول قهرمانی نمی‌دهیم

    غلامرضا رضایی که روز گذشته برای اولین بار در فصل جدید در تمرین پرسپولیس حضور یافته بود، گفت: آنطور که از همبازی‌هایم شنیده‌ام در یک هفته گذشته بازیکنان بدنسازی بسیار خوبی پشت سر گذاشتند. من هم بعد از تعطیلاتی که برایمان در نظر گرفته شده بود، در خدمت پرسپولیس هستم.

وی افزود: اینکه می‌گویند تیم ما کهکشانی و فوق کهکشانی است را قبول ندارم. به نظر من پرسپولیس یک تیم خوب است و فقط باید بیشتر کار کنیم تا به هماهنگی برسیم. در حال حاضر بازیکنان جدید زیادی به ما اضافه شدند و زمان می‌برد این بازیکنان کنار همدیگر قرار گیرند.

رضایی در خصوص بازی مقابل صنعت نفت آبادان در اولین هفته لیگ برتر اظهار داشت: در اولین قدم کار سختی در پیش داریم اما باید قبول کنیم باید با همه تیم‌ها بازی کنیم حال می‌خواهد روز اول باشد یا روز آخر. باید از روز اول همه بازی‌ها را جدی بگیریم چون همه حریفان ما سرسخت هستند و روی پرسپولیس حساب دیگری باز کرده‌اند.

مهاجم پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که با آمدن بازیکنان جدید کار برای حضورت در ترکیب پرسپولیس سخت نشده، گفت: من مشکلی ندارم و عادت به رقابت دارم؛ رقابتی سالم که به نفع تیم باشد.

رضایی در خصوص پوشیدن شماره ۱۰ پرسپولیس و اینکه انصاری‌فرد هم این شماره را می‌خواست تصریح کرد: مگر قرار بود شماره ۱۰ را نپوشم؟ مشکلی از این بابت با هیچ کس نداشتم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قول قهرمانی می‌دهد یا خیر عنوان کرد: کارمان بسیار سخت است و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به هدف‌مان برسیم. قول قهرمانی نمی‌دهیم ولی مطمئن باشید بهترین بازی‌هایمان را به نمایش می‌گذاریم. فقط امیدوارم هر چه سریع‌تر مربی‌ای که در حد و اندازه پرسپولیس است انتخاب شود و با توجه به زمان کمی که داریم کار خود را در پرسپولیس شروع کنیم.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.