رضایت از جایگاه های CNG اسفراین

رضایت از جایگاه های CNG اسفراین

ممتازنیوز: فرماندار شهرستان اسفراین گفت: میزان معطلی رانندگان خودروها برای سوخت گیری در جایگاه‌های CNG اسفراین کمتر از ۱۰ دقیقه است.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از مهر، محمد محمدزاده افزود: در حال حاضر ۳ جایگاه سوخت CNG در اسفراین فعال بوده و رانندگان برای سوخت گیری مشکل چندانی ندارند.
وی با بیان اینکه هم اکنون میزان معطلی در صفوف گاز CNG اسفراین حدود ۶ دقیقه است، اظهار داشت: تنها در برخی مواقع در جایگاه CNG موجود در مسیر تردد خودروهای عبوری از محور سبزوار، میزان معطلی برای سوخت گیری افزایش می‌یابد که این مسئله نیز با رفع مشکل جایگاه سوخت خصوصی سیدی که در حال حاضر به علت بدهی تعطیل شده است، مرتفع خواهد شد.
محمدزاده یادآور شد: جایگاه سوخت CNG سیدی در ورودی اسفراین به علت بدهی به شرکت گاز خراسان شمالی در حال حاضر تعطیل شده و فعالیت خود را متوقف کرده است.
وی میزان بدهی این جایگاه سوخت را حدود ۶۰ میلیون تومان اعلام و تاکید کرد: فرمانداری اسفراین بزودی برای رفع مشکل این جایگاه سوخت وارد عمل می‌شود و ضمن همکاری با مالک آن، برای فعالیت مجدد این جایگاه اقدامات لازم را انجام می‌دهد.
فرماندار اسفراین تقسیط بدهی این جایگاه سوخت را یکی از راهکارهای پیش رو دانست و تصریح کرد: در صورتی که مالک این جایگاه در این زمینه به توافق نرسد، راهکارهای دیگری چون واگذاری این جایگاه اجرا خواهد شد.
محمد محمدزاده اظهار امیدواری کرد: با راه اندازی مجدد این جایگاه و فعالیت همزمان ۴ جایگاه سوخت گاز CNG در اسفراین، عملا شهروندان اسفراینی و رانندگان عبوری برای سوخت گیری مشکل خاصی نخواهند داشت.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.