رضایت مشتریان از خودروهای ایکس ۱۰۰

رضایت مشتریان از خودروهای ایکس ۱۰۰

عصر خودرو : معاون کیفیت گروه خودروسازی سایپا از استقبال گسترده مشتریان نسبت به محصولات ایکس ۱۰۰ این گروه خبر داد و گفت: اقدامات سایپا برای افزایش کیفیت و ایمنی خودروی پراید، موجب شده محصولات تولیدی پلت فرم ایکس ۱۰۰ مورد رضایت خریداران قرار گیرد.

به نقل از سایپا نیوز داریوش گل محمدی  اظهار داشت: گروه خودروسازی سایپا از دو سال پیش تاکنون با انجام اقدامات زیربنایی تلاش کرده با ارتقا سطح کیفی و استاندارد خودروهای تولید خود رضایت مشتریان را فراهم آورد که اقبال خریداران به خودروهای ایکس ۱۰۰ بیانگر موفقیت سایپا در تحقق اهداف خود بوده است.
وی افزود: تغییرات صورت گرفته منجر به تولید محصولی کاملاً بروز و متفاوت با تولیدات قبلی سایپا شد که هم از لحاظ کیفیت و هم از نظر زیبایی در سطح غیر قابل مقایسه ای با خودروهای پراید سابق قرار گرفته است.
گل محمدی تصریح کرد: پروژه ایکس ۱۰۰ با هدف افزایش استحکام و ایمنی در تصادفات از جلو و جانب و تقویت و استحکام بیشتر بدنه و همچنین ارتقاء استاندارد سیستم روشنایی خودرو و زیبایی تزئینات داخلی و راحتی بیشتر سرنشین صورت گرفته است.

وی مهمترین ویژگی خودروهای پلت فرم ایکس ۱۰۰ را افزایش قابلیت جذب ضربات ناشی از تصادفات دانست و گفت: ارزیابی های انجام شده بر اساس استانداردهای روز اروپایی نشان دهنده کمترین آسیب وارده به سرنشین هنگام وقوع تصادفات رانندگی است .

گل محمدی افزود: در بخش تزیینات داخلی این خودروها نیز بیش از ۵۰ قطعه طراحی شده و با تغییر در ظاهر و مقاوم سازی قسمت هایی نظیر داشبورد، رو دری، کنسول و صندلی با افزودن قطعات تقویتی فلزی ایمنی سرنشین نیز افزایش یافته است.

معاون کیفیت سایپا تاکید کرد: اصلاح ارگونومی صندلی و استفاده از عایق های با کیفیت مطلوب تر جهت جذب صدا همزمان با بهبود عملکرد سیستم تهویه و همچنین تجهیز این خودرو به چراغ های جلو یکپارچه و مجهز به سیستم تنظیم ارتفاع پخش نور از دیگر مزیت های خودروهای ایکس ۱۰۰ است.
گل محمدی با اشاره به تجهیز خودروهای ایکس ۱۰۰ به سیستم ضد سرقت افزود: ایموبلایزر نصب شده بر روی خودروهای ایکس ۱۰۰ جز پیشرفته ترین سامانه ها در دنیا است و هم اکنون بسیاری از خودروهای روز جهان از چنین سیستمی استفاده می کنند.
وی خاطرنشان کرد: نصب ترمز ABS بر روی کلیه مدل های خانواده سایپا و تقویت فنرهای جلو و عقب توام با ایجاد قابلیت نصب کیسه هوا از دیگر اقدامات مهم انجام شده در این پروژه است.
معاون کیفیت گروه خودروسازی سایپا در خاتمه گفت: خودروهای ایکس ۱۰۰ در بهترین و مجهزترین مراکز تست فنی خودرو در اروپا مورد آزمایش قرار گرفته و ارتقا سطح کیفی آن ها موجب موفقیت در تمامی آزمون ها شده است.

چهارشنبه ۲۸ تیر   ۹:۱۲


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.